• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Kan du inte lägga upp bilderna Mimmi? Jag vet att personligen så kan jag inte ta cb vanliga dagtid för de visar mycket svagare än på kvällen. Har inte använt cb sen jag fick neg med Wilda (efter 2-3 positiva test med annat)..

• M I M M I

Jag tog ingen bild på dagens test, i bästa fall kan man få det till ett spök. Tog det förra på nyår vid ungefär samma tid på dagen, em. Både det och testlagrets var hyfsat starka, ingen tvekan alls.

• SmåBustroll

BM-besök avklarat Bt 120/70 och +1 på protein (legat på 100/60 innan) så BM ville att jag skulle säga till om jag fick ont i huvudet. Men jag är inte orolig.  Svårt att få rent urinprov samt lite tillfälligt högt bt kan man ju ha. Så det oroade nog mest BM och inte mig. Magen hade vuxit bra och bebis hade fina hjärtljud. Det var bra Han är dessutom fixerad nu. Det kände jag helt klart när det skedde förstår jag såhär efteråt... Han vände då även rumpan åt vänster istället för höger (tydligen helt som han skall enligt bm), så det var ju trevligt.

Nästa koll på måndag. Fick ta lite blodprover på det ena med det tredje så bm ville följa upp det på måndag. Genomkollad blir jag i vart fall Hoppas bebis kommer om en vecka eller två ca. Det känns lagom tycker jag. 38-39 hela då. Har packat väska till BB och gjort klart sovplats och tvättat kläder till mini. Nu gäller det bara att klura klart på namn.... Får se vad det blir

• LisaVäntar

Cb är kass.. Har aldrig fått starkt på dom alls! Har du nåt annat test du kan prova imorgon? Kram!

• M I M M I

Jag har beställt från Testlagret, hoppas de kommer i morgon. Men fick ett snyggt + på cb på nyår så konstigt att det blev så nu. Men är inställd på att mensen kommer inom kort.

Kram

• 3 barns mamma84
    M I M M I skrev 2013-01-02 14:43:17 följande:
    Tog ett nytt cb nu, det är i princip blankt, så... Vette sjutton vad det var, kemiskt? Kan det visa så pass starkt?
    Om du fått + innan vid nyåret du skrev och fick med cb - så kan du nog lita på +
    Jag fick + på alla tester men cb vissade - men gravid var jag iaf beviset finns i sängkammaren en Elias . Ta ett nytt imorgon om du kan och jag håller tummarna för ett snyggt starkt +
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    M I M M I skrev 2013-01-02 23:05:02 följande:
    Jag har beställt från Testlagret, hoppas de kommer i morgon. Men fick ett snyggt + på cb på nyår så konstigt att det blev så nu. Men är inställd på att mensen kommer inom kort.

Kram
    Ska inte komma mens för dig det ska bli bebbe 2013
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mabaja

Jag håller tummarna fortfarande Mimmi... Har själv fått plus och sen minus nån dag senare på cb.

• KMW

Enda gången jag haft problem med grav.test så har det varit med CB. CB suger om ni frågar mig. Föredrar stickvarianten a la testlagret alla gånger.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma