• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Tack!

Är på väg nu och nyss höll vi på att smälla! En bil med varningslampor på stod mitt i vägen (halvmeter-meter till vägkanten) och stod strax efter en liten kulle)..

Och w2 har fått kräksjuka, jag har dock inte tagit i henne just pga rul och för sent att avboka...

• SmåBustroll

Usch så obehagligt med bilen!!!! Att de inte kan se till att köra in till kanten när de får stopp.

Och hoppas ni andra slipper kräksjukan. Blä för den! ! Mkt virus av diverse sorter i år :-/

Och slutligen stort lycka till på rul!!!

• SmåBustroll

Ah , vad skall jag ha för " lura ut bebis"-projekt idag tro.... Städa och baka frallor?!?!

• Mabaja

Småbustroll: en powerwalk! Så skrämde jag ut Willemo! :)

• Mabaja

Rul gick jättebra! Första gången vi får hem bilder på en bebis och inte en alien! Flyttad 3 dagar så midsommar tidigast lär vi få träffa vår bebis (med övertid inräknat)... :)

• SmåBustroll
    Mamma till W skrev 2013-01-16 09:49:48 följande:
    Småbustroll: en powerwalk! Så skrämde jag ut Willemo! :)

Härligt att allt såg bra ut!!

Får kramp i ljumskarna när jag går fortare än en snigel, men en snigel pw kan ju vara det som behövs eller i vart fall gå ut med barnen en sväng om inte annat så blir barnen glada av det!!
  • pixerpie

Bustroll, annars tror jag på att vila... Och må bra, umgås med vänner, njuta av barnen, ett varmt bad, choklad... oxykotin, du vet... sägs väl vara det enda som kan starta en förlossning...

• SmåBustroll

Så sant så sant pixerpie! Det startar när kroppen och bebis tycker det är dags! ( allt som oftast) . Men är lite otålig Men vem är inte det såhär på slutet. Det skall man nog vara hör liksom till.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma