Plus igen efter mf/ma
känner mig panikig just nu
Först blodstrimma på pappret, sen ev lite mer blod någon timme senare, sen rosa/bruna flytningar. Alternativt enbart rosa flytningar som sen blir lite blod och sen går tillbaka igen. Aldrig några mängder. Men faktiskt samtidigt som rätt mycket mensvärk. I torsdags var jag helt säker på att det var kört.
Men det måste inte vara så!!
Odd.
Med 1.a barnet blödde jag inget alls.
Med barn 2 så kom en känsla att NU börjar ja blöda, konstig känsla mellan benen, Va ute i jobb o cyklare.. möjligen stress??? å när ja va hos en, fick ja känna efter för att se om de va rätt. JOO, de va blod, börja gråta o hon sa att ja kunde åka o vila mig.. åkte till lokalen o ja blödde som mens, de kom mycket o BLOD. la mig ner o vila, trodde de va kört.
mer mot kvällen så avtog de, elelr de avtog mer o mer, o mot kvällen va de mer brunt, o sen dagen efter ingenting...
Testa starkt + ca 3? dagar efter med cb.
10 dagar efte5r blödningen så fick ja komma till bm o testa o de va starkt +, samma dag hade ja begärt vul (eller dagen innnan för de nekar en på tele, om man ej har ont eller så.. men ja åkte in..... då kan dem ej neka, kunde ej då pga vi fick vänta så sent så länge på vul o me en liten son me mig va de omöjligt, så ja fick komma dagen efter) å de såg bebis, hjärtat va tackt o intackt, så ja fick komma igen om 2v va sen 9+4, å då såg dem hjärtat slå fint. Han är lite mer än 14mån nu o nyss börjat gå 
Graviditeten nu blöder jag ingenting än iaf, o hoppas de inte e nått som kommer. (säkert pga stress sist i jobbet) o ska börja jobba i sommar nu, me hoppas de inte e nån fara, e inomhus då iaf..
Åh vad skönt! GRATTIS till lyckat VUL!!!!!