• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Usch va jobbigt :-/ har du så ont så du kanske blir inlagd för det? Hoppas tiden bara flyger iväg!

Jag mår faktiskt bra, känner inget av nån foglossning, och mätningarna har varit bra så jag håller tummarna för att det fortsätter. Hade varit häftigt att få uppleva en normal graviditet!

Bilden funkar inte soma, men jag är övertygad om att den är supersöt ;)

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2013-10-08 10:23:35 följande:
    Usch va jobbigt :-/ har du så ont så du kanske blir inlagd för det? Hoppas tiden bara flyger iväg!
    Jag mår faktiskt bra, känner inget av nån foglossning, och mätningarna har varit bra så jag håller tummarna för att det fortsätter. Hade varit häftigt att få uppleva en normal graviditet!
    Bilden funkar inte soma, men jag är övertygad om att den är supersöt ;)
    Såklart det kommer fortsätta gå bra nu... Hjärta 
    Och ja, räkan är förstås supersöt Tungan ute
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Halloj tjejer!

MKP gjort idag, puh... Nu är det bara att vänta och hålla tummarna.

Hur mår ni andra?

Kram!

• LisaVäntar

Hur lång tid tar det att få svar? Håller alla tummar för att ärtan ska vara frisk! Fick du se den idag med då? :)

Jag är trött och trött och trött.. Du då? Ska mäta tappen i em och sen RUL på måndag, hoppas kunna se vad det är för en filur! :) och att den är frisk såklart!!!

• SoMa72

1-2 veckor om allt är bra, om det är dåligt får man svar inom några dagar. Ja, vi fick se räkan sprattla omkring. Daterades till 12+3 idag och BF 26 apr.

Trött jag med, men illamåendet är lite bättre iaf...

Hoppas tappmätningen går/gick bra! Tänk att det redan är dags för RUL, shit vad fort det går.

• LisaVäntar

Då hoppas jag att det dröjer lääääänge innan ni får svar! :)

Det gick bra, tappen är 0,5 cm kortare än de andra mätningarna men fortfarande väl godkänd.. Hoppas den håller sig så jag slipper sjukskrivning och skräp.

Bra att illamåendet är bättre! Ska ni kolla kön på RUL eller får ni veta det nu kanske? Ellrr inte? :)

• SoMa72

Skönt att det gick bra, heja tappen! Nu får den skärpa sig resten av grav...

Vi får veta kön när vi får provsvaret, nyfikna som vi är Hur ska ni göra? Fråga eller leva i spänning till BF?

• LisaVäntar

Spännande! Har du nån känsla? Vi ska ta reda på det, kan inte inte hålla oss ;) m är övertygad om att det är en tjej till, jag har ingen känsla alls.. Nu har jag drömt en gång att det är en flicka och en gång att det är en pojke. Så spännande!

• SoMa72

Ingen känsla alls, maken tror på en till tjej också Jag är glad bara det är friskt... Gyn sa ju senast att tjejfoster brukar vara lite mindre, så han verkade tro det oxå.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma