• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Får nog testa det.. Har experimenterat mig blå de senaste dagarna och inget verkar påverka det! Men fick veta igår att en kollega är gravid och exakt lika långt gången, men hon kräks ff flera gånger per dag. Får stanna bilen och spy i skogen och sånt (fattar inte att hon jobbar..) men det får iaf mitt att kännas lite bättre ;)

• SoMa72

Nja, faktiskt lite tror jag... Idag mådde jag ganska illa på fm och brösten har börjat ömma av och till. Lite molvärk också... Blir galen om kroppen bara luras Nåja, snart är det fredag

• Gudinnan
    SoMa72 skrev 2013-09-11 23:42:06 följande:
    Nja, faktiskt lite tror jag... Idag mådde jag ganska illa på fm och brösten har börjat ömma av och till. Lite molvärk också... Blir galen om kroppen bara luras Nåja, snart är det fredag

Då är du i samma sitts som jag mått illa idag 2 vaknade i natt kl 3 kunde inte sova var hungrig kissnödig illamående idag nu på morgonen samma sak och ömma i båda brösten.
    Gud vad härligt (not) 
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • SoMa72

Gudinnan, har du haft ÄL nu så det kan vara nåt på g? Jag är ju i v 8, så vi är inte riktigt i samma sits.

• Gudinnan
    SoMa72 skrev 2013-09-12 09:01:27 följande:
    Gudinnan, har du haft ÄL nu så det kan vara nåt på g? Jag är ju i v 8, så vi är inte riktigt i samma sits.

Hahaha näää du e ju gravid ups

Ja jag hade TROR jag äl 2/9
    Cykel 35
    sista mens 19/8

Stickning i tjejmagen 7/9 kom fram till att det var ca 7-8 dagar efter ÄL
    Men det e något som inte stämmer :-/

Enligt cykel 35 dagar skulle ja ha haft äl 2 dagar sen typ men jag har inte haft flytningar och nu mår jag istället illa och brösten beter sig konstiga och mår illa.
    Tappen är anorluda den med.
    Men jag väntar.
    har inte gjort äl tester alls nämligen men borde ha haft den mellan 1-2 sep iaf.           
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • LisaVäntar

Så härligt soma, ska hålla alla tummar jag äger och har för dig imorgon! Det är ju lovande med illamåendet!!

• SoMa72

Ja, om det nu inte beror på progesteronet? Tror inte jag mådde illa vid mitt MA i april?
    Tack för tummarna! Är sååå himla nervös redan nu.

• LisaVäntar

Såklart inte, det är ju för det bor en liten kotte där inne som du mår dåligt!! ????

Förstår att du är jättenervös, hoppas sååå att det kommer gå bra!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma