• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SB2011
    SoMa72 skrev 2013-09-27 16:34:00 följande:

Det gick bra! smile2.gif 9+3 idag och 25 mm

Kramar

Ohh va härligt!!! Så glad ja blir!!
  • Dag och natt

Åh jag är så hungrig hela tiden! Varannan timme måste jag äta! Skitjobbigt. Och det är verkligen inte nyttiga saker som har åkt ner för att hålla hunger och illamående i schack.  
    Och så är jag jättetrött. Jag är glad över att jag går upp på heltid nu på jobbet för jag blir helt slut av att ta hand om Isak de dagar som jag varit hemma med honom! På jobbet kan man iaf vila upp sig med en fikapaus! 

Jag måste snart berätta för chefen för magen bara väller ut nu. Även fast det inte är någon bebis som ligger och trycker ut den så ser det ut som jag gått halvvägs redan. Inte nog med att det ser ut så, det känns så också haha! Har inte saknat de här första veckorna av graviditeten direkt... roligast var i mitten förra gången för då hade han börjat sparka, och man mådde bra och hade inga särskilda krämpor!

Håller tummarna för dig på tisdag LisaVäntar!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • SoMa72

Dag och natt, samma här, mkt onyttigt som slinker ner pga illamående... Har redan gått upp nästan 3 kg

LisaVäntar, tumhållning här med!

• LisaVäntar

Hur långt hade du gått nu dag och natt? Jobbigt med illamående och trötthet.. Haha, tycker faktiskt också det är rätt avslappnande att jobba, det gör skillnad att man kan äta i lugn och ro även om resten är stressigt! Förra gången åt jag hur mycket som helst, denna blir jag bara illamående när jag äter. Tänkte passa på o väga mig imorgon, se om jag går upp ändå eller kanske kan få slippa gå upp så mycket denna gången ;) imorgon em önskar jag mig tummar! ;)

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2013-09-30 19:57:14 följande:
    Hur långt hade du gått nu dag och natt? Jobbigt med illamående och trötthet.. Haha, tycker faktiskt också det är rätt avslappnande att jobba, det gör skillnad att man kan äta i lugn och ro även om resten är stressigt! Förra gången åt jag hur mycket som helst, denna blir jag bara illamående när jag äter. Tänkte passa på o väga mig imorgon, se om jag går upp ändå eller kanske kan få slippa gå upp så mycket denna gången ;) imorgon em önskar jag mig tummar! ;)

Tummarna har vi blåhållit i flera dagar inför idag.. Hjärta
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar

Lång och fin tapp, gullig liten viftande unge :) allt bra så nu ska jag slappna av i två veckor till! ;)

• SB2011
    LisaVäntar skrev 2013-10-01 15:45:35 följande:

Såhär ser den ut ;) phpHbVxoU35993.jpg

Sicken sötnos:)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma