• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72

Säger samma, ser ingen bild, men grattis om det är plus!

♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ Lillasyster apr 2014 ♥ ♥ ♥
  • SB2011

Stort grattis plutten!!

Själv ligger jag inlagd å har gjort i 3v nu pga min svåra foglossning, överläkarna här säger att de aldrig sett ett sånt svårt fall! Varit många turer fram å tillbax med när de ska förlösa mig (akutsnitt varit på tal många gånger)! Fick en pump insatt i ryggen för att få konstant ryggbedövning för smärtan för nån vecka sen men de gick på tok fel å jag tålde först int morfinet de spruta in sen fick jag sån post spinal huvudvärk så jag var tvungen att ta ut pumpen igen och ligga helt plant i en veckas tid! Gick int att lyfta huvet lite äns!

Lillebror växer dåligt å låg förra veckan på -21,3%(-22 är gränsen för vad som är ok)

Gick in i v34+0 idag och imorgon bitti kl 8 är snitt bokat till! Och då stänger denna babyfabrik för gott! De sterilisera mig samtidigt!

Hoppas ni andra mår bättre!

• LisaVäntar

Men herregud sb, kan man ha en jobbare graviditet?! Så underbart härligt att plågan är slut imorgon och lillebror får komma ut! Hoppas alla dina krämpor släpper på en gång!!! Tummar också för att lillebror ska må toppen när han kommer ut och inte behöva så mycket hjälp..

• SoMa72

SB2011, flicka lilla vad du råkar ut för... Skönt att du får snitt imorgon! Det kommer bli så mkt bättre för dig efter det. Hoppas lillebror mår så bra som möjligt då! Tänker på dig

• SoMa72

Här är allt bara bra, peppar peppar...
    V 22 igår och hon är ganska så livlig den lilla damen.
    Du då, LisaVäntar?

• LisaVäntar

Har det kommit nån bebis?!? :)

Härligt soma, det är skönt när dom är livliga och visar att dom mår bra!

Det är ganska bra med mig, trött och mör i kroppen, men kan inte klaga! Vecka 27 nu!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma