Plus igen efter mf/ma
TACK snälla ni för gratulationerna! Känns helt fantastiskt! Tänk, nu kanske det går vägen. Det har ju börjat bra iaf.
Mallanis, ja, du ska bli MAMMA! Häftigt!
TACK snälla ni för gratulationerna! Känns helt fantastiskt! Tänk, nu kanske det går vägen. Det har ju börjat bra iaf.
Mallanis, ja, du ska bli MAMMA! Häftigt!
Odd, GUL vilka fina pojkar du har!
Underbart att se!
Sötfilur: jag tror inte det är någon fara.
Själv kommer jag ju vara hemma större delen av sommaren om jag nu ska få barn i september. Så det kommer bli mycket helgutflykter, ända fram till slutet, om jag orkar. Så mysigt att åka iväg till någon litet pensionat och softa och äta gott, liksom, och ladda batterierna. Förhoppningsvis känner man i kroppen att något är annorlunda när det börjar närma sig. Isåfall kan man ju alltid ringa och avboka.
Jo idag skippade jag postafen, men mår ändå helt okej. Känns skönt!
Odd: Vi har också tänkt köpa en tummy shield! Den kostar ju multum här i sverige, men i england kostar den bara 500 spänn! Har den varit bra? Bekväm/obekväm?

Skönt att se att du verkar vara på banan Havsklippan!
Hoppas min dröm går i uppfyllelse!
Kram!
Vad jobbigt att du fortfarande mår så dåligt Sofy!
Men skönt att det inte är så många veckor kvar till killen kommer ut.
Ni som är lite längre gångna, jag undrar, blir det bättre med nattsömnen efter första trimestern?
Känns som jag inte får en blund alls på nätterna, antingen ska man upp och kissa eller så ska man upp och stoppa in progesteron. Och varje gång vaknar jag till och kan inte somna om på en timme. SUCK! Idag fick jag sjukskriva jag mig på eftermiddagen för att jag var så förskräckligt trött...