Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

miraclee skrev 2010-11-09 23:29:11 följande:
    Hahahaha ne gör inte de ;) Men de e ju mer än 3 barnmatsburkar hahaha! Och min söta man som gjorde middag bara för ja ska äta.. o så gör ja inte de :( Buuu.. han e såå fin mot mig!
    Hur smakar burkarna om jag får fråga
    Jag e lite sådär att jag inte stoppar i mig sådant alls inte änns från samma sked som en bebis har bacilskräck..
    Så jag vet inte hur dom smakar uuuuha e det gått ??
    men du du måste ju äta de mannen lagar ju ''kämms på dig kvinna'' haha

Tungan ute
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

En ny vecka en dag närmare sin förlossning

• 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2010-11-10 10:31:12 följande:

Hur är vädret där ni bor???

Vi är insöade

Skulle ha grupparbete idag + en workshop, men efter att ha kört kanske 2 kilometer så insåg jag att det inte var någon ide. Det är inte plogat här ännu och 2dm snö och min lilla bil gled fram som en tvålbit i spåren....och dem mötande bilarna såg likadana ut...och då körde i alla fall jag bara 40! Så jag tänkte att nej, jag är för gravid för det här och så vände jag och körde hem igen

Så hur ser det ut hos er?

*kram*

Vi har frost ute lite murkt och dystert haha men ingen snö alls utan olika fina färger på träden
  • 3 barns mamma84

NY bild på tråden
    + En gammal bild på samma vecka

• 3 barns mamma84

Godmorgon.
    Idag är det städning i högsta klass haha ja hmm hur jag kommer att klara detta vet jag inte men det löser sig alltid för oss kvinnor på något konstigt sätt hahaha
    Just nu sitter jag på sängen har inte änns fått på mig kläder sega jag och ej morgon pigg just nu hmm men det kommer bara lugn haha
    Näh nu säger pojken min att det är dags att äta frukost så vi höres senare

• 3 barns mamma84

Jag lider av förvärkar nu !!!
    Jösses nu händer det ju saker jag har inte haft detta innan inte så med sammadagningar alls utan nu i 3-4 dagar har jag fått molvärk ajaj mensvärk och ryggsmärta som in i helskotta !!
    Idag var jag tvungen att släppa dagsugaren och sätta mig ner på soffan och bara andas för mig själv.
    Panodil fick jag ocskå ta.
    Jag trodde det hade försvunnit men så fort jag skulle gå till tvättsugan ja här inne i huset så kommer skitet igen

Nu sitter jag här på soffan och har ont igen.

• 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2010-11-11 16:21:27 följande:
    Men förvärkar är väl bra? Det hade ju jag på slutet! :) det kanske blir en novemberbebis! =)
    Jag vet inte :-/ enligt mens så e det 33 dagar kvar enligt ul o rul 40 dagar var vad ska man tro på ?
    Visst tredje graviditeten men jag har piss ont jag vill bara få detta bort .
    Är förvärkar med ryggsmärta som hugg i ryggen med kniv vd svanken rygg korset och mensvärk vid tjejmagen och det är så ont och magen blir stenhård.
    Det håller i oxå i några minuter sen släpper det och kommer tillbaks igen så jag var ju tvungen att ta panodil.
    Men det är så nu med.

Hur var dina ?
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-11-12 08:42:26 följande:
    Miraclee- hur har du det med dina kräkningar och matintag nu då?

Mitt blir fan inte bättre, om man får gnälla lite så är jag så less på att ha detta illamående hängandes över sig och att behöva spy varje morgon och kanske fler gånger per dag....

Vill ha ork och lust att äta!

Äter ni här inne några vitaminer? Mitt Val typ? Min bm sa åt mig att äta det och jag har väl tagit en halv tablett om dagen, de är ju så stora så jag får inte ner dem och spyr av smaken på dem...
    Sen undrar jag hur bra de är egentligen för barnet, vet man att de inte skadar på ngt sätt?
    mixa frukt med jogyrt det kn fungera du får i dig nytigheter oxå.

hmm jag äter vanliga jerntabletter sen äter jag andra jerntabletter som har massa vitaminer precis som
     ''mitt val kvinna''
    Fast detta har jern med i med massa vitaminner och ja allt.
  • 3 barns mamma84
    soffy83 skrev 2010-11-12 09:24:58 följande:
    Ni som har gjort tidiga vul, har ni blivit lugnare av det? Ska träffa min BM på tisdag och när jag ringde och avbokade inskrivningstiden vid förra MF pratade hon om att göra tidigt vul vid nästa graviditet. Skulle gärna höra lite erfarenheter om det =)

Med dottern fick jag ingen Vul var i vecka 7 när jag fick ett + hos bm

Med sonen fick jag ett + i vecka 7 och trodde inte att jag var gravid fast mitt + på cb var super stark så jag sa till min bm att jag inte trodde på att jag var gravid och hon gjorde vul och där var min älskling
    var jätte nervös men allt blev bättre när ett hjärta slog fint.

Fick ett + i vecka 6 och blev inskriven hos bm vecka 7 o pratade om himel o gjord typ fick ingen vul
    (ett annad land)
    Fick ma i vecka 8+ fick vul o vissade sig att den hade dött i vecka 4 redan

Blev gravid igen ganska fort så blev smått chockad av att jag var gravid.
    fick ett + på bim-6
    hade ägglossningen bara 3 dagar efter mensen var slut.
    Fick inget vul med denna alls.
    blev inskriven oss bm v 16 o fick Ul o såg honom

• 3 barns mamma84
    Godmorron flickor
    Hur har ni det ?
    Själv ligger jag kvar på sängen med foglossning och mensvärk.
    Fy 17 ..
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma