LillaMy3 skrev 2010-11-27 20:28:58 följande:
Ja ok. Hm. Kanske det är förklaringen till att det tagit lite tid att pricka äl

Hade som mest ont i äggstocksregionen just kring då jag enligt vul borde haft äl. Och jag har förstått att äl-test inte är helt att lita på... Blir spännande att se vad de kommer fram till på RUL i februari.
Ja allt möjligt kan ju ske och risker finns, men det skall min hjärna inte få lov att klura på

Har bara haft ett mf och hoppas att det bara var ren och skär otur just den gången.
Så nu skall jag glädja mig till att lilleman skall bli storebror i sommar.
Ett hjärta i din mage slår finnt och kommer att fortsätta med det tills H*n är 100 år gammal
Jag förstår dig haha jag blev själv bakflyttad 1 vecka med honom jag har i magen

hade mens 10 mars går IKKE att misstolka haha blödde som en död gris kraftigt och mkt som jag har normalt med ja då e det ju mens

när det går igenom en binda hahaha och fick Äl stegring 4 DAGAR efter konstigt nog
18-19-20-21 på den dagen hade det en svagt streck ej Äl alls på dag 19-20-21 Ägglossning stegring .. och vi var som kaniner

i 6 dagar hahaha
Men inga flytningar hade jag alls.
Sen 1 vecka efter detta hade jag massa flytningar och hade sex igen i 6 dagar och sen gav vi upp .. inga äl tester då alls.
ENLIGT bm hade jag Mens 18 mars !!

man ba hallå tror du inte jag VET när jag hade mens hahahaha var ju banne mig snus tårr hahaha
Och enligt läkaren och jag så hade jag BF 15 dec men enligt bm och ul o rul hade jag mens 18 mars och är beräknad till 21 dec

hmmmmm likom ..
MEN nu är man orolig att pojken är stor på 5 kg är i vecka 37+6 när jag ska på Tul vecka 38 dagen efter alltså jag skulle nu ha varit i vecka 38 och 39 då när jag kommer in i vecka 38

så snacka om att dagens ul och bm är ööööh lite efter