Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Lallan:
    ååååååååååååååååååååååh yess om 10 dagaralltså nu åååh vad spännande jösses vad spännade snart har ni era små sötnosar hos er.

Hoppas ni har det bra flickor !
    Om 8 dagar har jag Tul Yess längtar v 37+6 då åååååh längtar hoppas han är stor nog att få ut då
    Men jag vet inte men jag har bara en STARK kännsla om just detta

Imorgon är jag en gammal kärring haha blir 26år och + 1 årsförlovning i morgon med hihi

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2010-11-21 23:17:11 följande:
    Shit vad det kommer regna bebisar här i tråden snart! Lallan som ska snittas om 11 dagar och 2 barnsmamma 84 som får ändra nick till 3-barnsmorsan84 om typ 8 dagar. iihhhhhhh så spännande!!!!
    Gumman hahahaha jag kommer givet viss byta nick till 3 barns mamma84 men jag tror inte dom tar ut honom då men jag HOPPAS då han borde nu vara en bebis på 4,500g om han väljer att gå samma forstår som sin storebror Haha då hoppas jag att han tittar ut innan BF så han inte är större.

Men du vore det inte liiiite coolt att få en nu på 7 kg istället för 6 kg kanske värds rekord hahaha

Och ja 30 jösses jag skulle på panik hahahaha (förslåt) haha men skönt att min dröm gick i uppfullelse 3 barn INNAN 30 haha men jag vill ju ha 5 barn men,men man kan inte ändra sin Nick hela tiden
  • 3 barns mamma84

Tack alla shit bara 4 år nu till 30 jösses haha tänk idag ploppade min mamma ut mig med kejsarsnitt

Undrar nu bara varför i hela friden drömmer jag om Tul nu hela tiden och att dom ger mig olika svar på hur stor han är och att han måste ut nu.
    Nu börjar jag bli lite orolig faktist.
    Drömmde inatt om att han var redan 5 kg nu jag måste tänka på något annat nu heregud annars blir jag knäpp.
    Men nu så igår när vi lämnade sambon syster till skolan så sa hon att Ja snart kommer han blir det snitt frågade hon mig och jag svarade jag tror med 100% tyvärr att det blir fast jag hade hoppas på vaginalt.
    Då tar hon upp om döden om att jag höl på att dö med honom då ränkte jag shit tänk om det blir samma sak nu med Gråter
    Det vill jag inte upleva igen.

Mitt mål är mkt men jagvet inte vad jag vill bli som stor de har jag aldrig vetat i mitt liv jag tror jag kom till värden för att bara prova och testa mig fram
    Men vad har du för mål gumman i dit liv ?
    Mallanis

• 3 barns mamma84

Någon mer som är deprimerad av att vara höggravid less på att inte orka inte kunna och bara ööööh var ska man ta vägen !! Gråter
    Jag är rent ut sagt helt knäckt jag kan och vill och orkar inte längre !
    Kommer banne mig inte änns på en jävla cykel ja då e man banne mig stor som ett jävla lastbild lika stor och tjock

Tack för alla gratulationer vad snälla ni är.

Hoppas ni alla har det bättre och gladare än jag är idag.

• 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-11-22 16:48:02 följande:

idag är ingen vanlig dag, för idag är det 2(3)barnsmammans födelsedag

*Skrattar* ååh tack gumman haha

Idag har jag fått så många grattis haha 1000 tack alla ni andra med ni är underbara !!
  • 3 barns mamma84
    maria204 skrev 2010-11-22 17:03:55 följande:
    Grattis 2-barnsmamman!

Jag börjar skriva här då och då, men blir alltid störd av något (läs barnen).

Alla verkar vara höggravida, eller på god väg mot att bli det. Kul!!!!!

Själv är jag nu i v. 8 och får gå på mitt 2:a VUL om en vecka (på tisdag). Min BM blev förvånad när jag sa att läkaren tyckte att jag skulle komma in varannan vecka för en koll. Jag är nog lyckligt lottat på det sättet. Jag har bestämt mig för att nu j-ar kommer allt att gå bra. Jag ska njuta av tröttheten och njuta av varje lilla illamående!

Idag är jag hemma och är förkyld. Dum som jag var valde jag att ha barnen hemma = ingen vila och mycket irritation. Stopp i avloppet har vi också, så slambilen måste komma imorgon. Märks det att jag behöver prata med någon vuxen?
    Tack gumman.

Du ska bara prata med någon som vet vad du går igenom som sin familje som har dig nära och kanske en bm vore inte dåligt det häller gumman.
    Grattis till vecka 9 det går sagta nu men fort när du närmar dig 12 då går det fort ska du veta
    Din kropp har massa hormoner just nu som du måste ja kontroll på lämna barne hos någon se på en film och bara koppla av några timmar det det du måste ha just nu för att käna dig lite bättre.

Att vara höggravid är en plåga gumman jag lovar det är INTE kul alls.
    Jag gråter av att jag inte orkar längre jag vill inte längre.
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2010-11-22 14:52:01 följande:
    Muffe80 skrev 2010-11-22 09:03:45 följande:
    Mallanis, förstår din oro, känner exakt samma sak nu när det börjar bli lite mer verkligt att man är gravid... hur kommer livet bli sen? kommer vi kunna resa så mycket som vi gjort och kommer vårt samliv att bli sämre? Är livrädd för denna förändring... hoppas det kommer gå bra! :)
    Vet ni, det abslut bästa rådet jag kan ge er är att NI kommer inte in i erat barns liv, utan erat barn kommer in i ERAT liv! livet behöver inte alls förändras så dramatiskt, man kan fortfarande göra det mesta precis som man gjort innan man fick barn...det krävs bara lite mer planering

Och en sak till. DELA på allt som har med barnet att göra...bara för att mannen inte gör precis som man själv betyder inte att han gör det sämre. Mammor gör på ett sätt och pappor på ett annat (jag påminner mig själv om detta ibland)

*kram*
    Love u du vet vad man ska skriva för att göra oss glada igenHjärta
  • 3 barns mamma84
    maria204 skrev 2010-11-22 17:27:49 följande:
    Jag håller med dig! Jag har aldrig gillat att vara gravid. Det enda positiva (förutom vad det blir) är att god mat smakar så mycket bättre! Men visst är det väl roligt att du är höggravid? Snart har du ju din skatt och resan är slut. Det ska bli spännande att se vad ni har för några kryp i magarna.
    Fy jag gillar inte o vara höggravid men ändå vill jag inte att pojken kommer ut för så fort han kommit ut går allt så himla fort och man bli bli gravid igen.
    *Suck* nu vill jag inte ha mer barn (ljuger för mig själv)

Det är en pojk nr 2 i magen och en pojk sen innan som är 2år och en dotter på 5år sen innan så nu får dom en lillebror av tomten haha

ja maten hmm jag äter bara då jag e hungrig idag åt jag inte änns frukost dumma jag men 1 maka kl halv 3 snar blir det väl middag oxå..
  • 3 barns mamma84
    acure skrev 2010-11-22 18:04:45 följande:
    Hej tjejer. Är inne och läser titt som tätt, men försöker hålla mig från att skriva då jag har familjeliv-förbud från både bm och sambo. Men jag vill så gärna vara med på ett hörn i gemenskapen härinne ändå. Grattis på födelsedagen 2barnsmamma! Hoppas liten kommer ut snart så du slipper gå över tiden. Vad roligt att ni ska ses Odd och Mabaja. Nästa gång kanske jag kan hänga på. :) Bor ju i Västerås. Ego: vinterkräksjukan har kommit till jobbet.7 barn på avdelningen har insjuknat under helgen. Jag är LIVRÄDD att bli magsjuk när det redan är så kämpigt med graviditeten i övrigt. Jag funderar på det gamla husmorsknepet att svälja vitpepparkorn och blir orolig att det skulle vara farligt för bebisen. Är jag knäpp som tänker så? Vad tror ni, törs jag knapra vitpeppar ett par dagar? Stor kram till er alla
    Tack

Vintersjuka fy 17 är det dags redan åh herregud jag minns förra året haha jösses alla spydde och sket och mådde piss i veckor.
    Hoppas jag slipper nu skulle inte palla av Hahaha tänk och få då man ska FÖDA haha näh nu e jag dum.

Jag vet inte jag e såg feg när det gäller att ta något som inte e bra alls.
    du borde bara ha handsprit över hela kroppen och munskydd

Ja jag hoppas in i att dom plockar ut honom om ca 8 dagar
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-11-22 21:00:29 följande:
    åh vad roligt att du känner av den lilla så mycket miraclee, jag känner inget alls numera! Kände ju ngt för ett par dagar sedan men sedan dess är det lugnt.. däremot är magen stenhård på kvällen, vad beror det på?

Har faktiskt ätit skapligt idag... knäckemacka och två mjuka mackor i morse, äpple, älggryta, morot, knäckemacka, lite äppelpaj, tre mjuka mackor med paprika, juice, fil med grova flingor och blåbär Allt har stannat kvar i lilla magen!! *stolt* haha!

Men nu vill jag också känna sparkar!!!

Kram på er alla
    Haha du har varit hungrig idag va
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma