Plus igen efter mf/ma
MCT, har du testat idag också?
(du har säkert skrivit det redan)
MCT, har du testat idag också?
(du har säkert skrivit det redan)
Längtan, vet de på jobbet om att du är gravid?
Har ni något bra på vad man svarar jobbarkompisar som frågar om man är gravid eller ska ha barn snart?
Vill inte berätta än, men folk är ju fan så på hela tiden?
Har även två vänner som är sååå på hela tiden, fan jag fattar inte. Jag vill inte berätta riktigt än, för då kommer det kanske komma ut till fler tyvärr. Vad säger man?
En av tjejerna är dessutom på mig hela tiden och frågar om vi bokat in bröllopet till juni nästa år än.... näääää, det har vi ju inte eftersom vi får en liten bebis då typ, och det är ju det hon fiskar efter.....!!!
vad säger man?
jag skulle inte berätta för vännerna om jag får missfall nu. Faktiskt.
Jag vill gärna vänta till efter den 21/10 när vi ska på KUB, efter det känner jag mig lugnare och kan berätta.
Tycker det skulle vara så himla jobbigt att folk ska undra när man blir gravid igen osv, efter ett missfall som de vet om. Då räcker det att familjen vet.
Har haft en rätt bra dag utan illamående ända tills jag nu fick för mig att äta lite godis!! jo tjena, fy fan vilket illamående. blir inget mer godis än på ett tag, det verkar inte pyret gilla.
Har sån växtvärk idag, v 10+1.
sofy- var du tvungen att skiva riskaka.... nu MÅSTE jag ju ha det och jag sitter fast på jobbet
Är det möjligt att det kan synas i v 11 att man är gravid. Jag har världens mage som putar ut!
Enligt den kinesiska väntar vi en tjej
och det tackar ja inte nej till, det vore mysigt med en flicka faktiskt.