Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

MCT, har du testat idag också?

(du har säkert skrivit det redan)

• Muffe80
    Pancakes skrev 2010-10-05 09:34:07 följande:
    Tjejer, är det nån av er som inte hade så mycket symtom i början?? Det känns som alla mått illa, haft ömma bröst etc.. Jag blir så nojig att jag känner så lite. Går in i vecka 7 i övermorgon. Mår nästan precis som vanligt och är inte mer andfådd på träningen och mår inte illa. Hade molvärk till och från förra veckan men inget nu.
    Jag kände inte mycket förrän 6+0, då kom illamåandet...
    vänta några dagar så kommer det säkerligen mer symtom!
    ömma bröst har jag knappt alls haft denna gång!
  • Muffe80

Längtan, vet de på jobbet om att du är gravid?

• Muffe80

Har ni något bra på vad man svarar jobbarkompisar som frågar om man är gravid eller ska ha barn snart?

Vill inte berätta än, men folk är ju fan så på hela tiden?

Har även två vänner som är sååå på hela tiden, fan jag fattar inte. Jag vill inte berätta riktigt än, för då kommer det kanske komma ut till fler tyvärr. Vad säger man?
    En av tjejerna är dessutom på mig hela tiden och frågar om vi bokat in bröllopet till juni nästa år än.... näääää, det har vi ju inte eftersom vi får en liten bebis då typ, och det är ju det hon fiskar efter.....!!!
    vad säger man?

• Muffe80

jag skulle inte berätta för vännerna om jag får missfall nu. Faktiskt.
    Jag vill gärna vänta till efter den 21/10 när vi ska på KUB, efter det känner jag mig lugnare och kan berätta.

Tycker det skulle vara så himla jobbigt att folk ska undra när man blir gravid igen osv, efter ett missfall som de vet om. Då räcker det att familjen vet.

• Muffe80

Har haft en rätt bra dag utan illamående ända tills jag nu fick för mig att äta lite godis!! jo tjena, fy fan vilket illamående. blir inget mer godis än på ett tag, det verkar inte pyret gilla.

Har sån växtvärk idag, v 10+1.

• Muffe80

sofy- var du tvungen att skiva riskaka.... nu MÅSTE jag ju ha det och jag sitter fast på jobbet

• Muffe80

Är det möjligt att det kan synas i v 11 att man är gravid. Jag har världens mage som putar ut!

• Muffe80

Enligt den kinesiska väntar vi en tjej och det tackar ja inte nej till, det vore mysigt med en flicka faktiskt.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma