Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

När började ni ta bilder på era magar? Eftersom jag varit lite skraj så har jag inte börjat, eller ens orkat att tagit bilder. trodde från början att jag skulle bli en sån som tog varje vecka men inte då!

• Muffe80

Haha, ja kanske Den ser nog mest tjock och uppsvälld ut och kanske inte alls som en gravidmage är jag rädd... Kan ju vara allt ljust bröd

• Muffe80

Usch tjejer, inte dra upp MA, nu blev jag orolig själv...

• Muffe80

Har också värk idag, och sedan några dagar tillbaka men värst idag tror jag.... som mensvärk ungefär.
    På det massa flytningar så jag tror ju varje gång att det är blod.... vad jag längtar till efter KUB:en, då kommer jag slappna av.

Nu ska jag ta min 5-månaders svullna mage och sova tror jag Den är enorm ikväll, men det är nog allt vitt bröd jag levt på idag.

• Muffe80

Godmorgon

I dag är jag trött. Haft skitont i magen hela natten och visste inte om det var missfall på gång eller något annat. Nu verkar det ha lagt sig och jag är inte helt ok i magen, typ lös i magen.... åt väl kanske fel i går.

Dagen ser jag inte fram emot. Ska snart sätta mig och åka tåg i två timmar, ha möte i flera timmar och sen tåg hem. Kommer jag spy på tåget? Vad gör man om man mår illa på mötet?

Puh

• Muffe80

Ja jag hoppas dagen kommer gå ok. Fasar just nu för tågresan!

• Muffe80

Godmorgon tjejer.

Hoppas att det kommer någon bebis idag!

Sitter med hemskt illamående och undrar hur jag ska genonlida frukosten på jobbet...

Var helt ok i går, och orkade tom shoppa mammabyxor. GUD så skönt. Min mage är väl konstig, för den är svullen redan... i v 11

• Muffe80

pancakes, ta en skvätt av mig också tack!

Jag hoppas innerligt att detta går över snart, orkar inte gå ända till 17-20 med illamående... Dessa 5 veckor som varit har ju känts som en evighet.

På lördag ska jag ut och äta med släkten, 3-rätters... hm, vad tror ni om det? HUR i allsindar ska man förklra sig om man inte äter upp maten?

• Muffe80
    Mamma till W skrev 2010-10-07 09:49:19 följande:
    och jag flikar in med min v 42! :)
    Taskigt, jag vill också vara så långt gången
  • Muffe80
    MABAJA`S BEBIS GISSNING:Baby

Rontgensyrran: 
    Lite taskigt av mig men jag tror den lördagen den 9 oktober klockan 16.12. 50 cm lång och väger 3950 g. Och könet.....hmmmmm...pojke?!

Odd: Mabaja-bebisen kommer på LÖRDAG den 9/10, väger 3850 gram och är 52cm lång. Flicka 

Sofy: Söndag 10 oktober, 07.43. 51 cm och 4087 gram! POJKE!

Bjornis: Tror på en liten tjej på måndagen den 11 oktober kl 21:55. 3780 gram och 50 cm lång.

2 barns mamma84:  Torsdag 14 oktober, 02.55. Längd ca 55cm och vikt 4320g Flicka

Muffe80: Fredag den 8 oktober, kl. 23.20. En flicka Hon väger 3920 gram och är 51 lång!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma