Plus igen efter mf/ma
När började ni ta bilder på era magar? Eftersom jag varit lite skraj så har jag inte börjat, eller ens orkat att tagit bilder. trodde från början att jag skulle bli en sån som tog varje vecka men inte då!
När började ni ta bilder på era magar? Eftersom jag varit lite skraj så har jag inte börjat, eller ens orkat att tagit bilder. trodde från början att jag skulle bli en sån som tog varje vecka men inte då!
Haha, ja kanske
Den ser nog mest tjock och uppsvälld ut och kanske inte alls som en gravidmage är jag rädd... Kan ju vara allt ljust bröd
Usch tjejer, inte dra upp MA, nu blev jag orolig själv...
Har också värk idag, och sedan några dagar tillbaka men värst idag tror jag.... som mensvärk ungefär.
På det massa flytningar så jag tror ju varje gång att det är blod.... vad jag längtar till efter KUB:en, då kommer jag slappna av.
Nu ska jag ta min 5-månaders svullna mage och sova tror jag
Den är enorm ikväll, men det är nog allt vitt bröd jag levt på idag.
Godmorgon
I dag är jag trött. Haft skitont i magen hela natten och visste inte om det var missfall på gång eller något annat. Nu verkar det ha lagt sig och jag är inte helt ok i magen, typ lös i magen.... åt väl kanske fel i går.
Dagen ser jag inte fram emot. Ska snart sätta mig och åka tåg i två timmar, ha möte i flera timmar och sen tåg hem. Kommer jag spy på tåget? Vad gör man om man mår illa på mötet?
Puh
Ja jag hoppas dagen kommer gå ok. Fasar just nu för tågresan!
Godmorgon tjejer.
Hoppas att det kommer någon bebis idag!
Sitter med hemskt illamående och undrar hur jag ska genonlida frukosten på jobbet...
Var helt ok i går, och orkade tom shoppa mammabyxor. GUD så skönt. Min mage är väl konstig, för den är svullen redan... i v 11
pancakes, ta en skvätt av mig också tack!
Jag hoppas innerligt att detta går över snart, orkar inte gå ända till 17-20 med illamående... Dessa 5 veckor som varit har ju känts som en evighet.
På lördag ska jag ut och äta med släkten, 3-rätters... hm, vad tror ni om det? HUR i allsindar ska man förklra sig om man inte äter upp maten?