Plus igen efter mf/ma
Men vi har KUB den 21/10 och hade nog velat vänta tills dess, så vi ser att den lever och mår bra...
Sofy- tror den ska vara helstekt?
När du gjorde KUB-blodprovet, hur mycket blod tar de och varifrån? Bara en gång eller flera stick?
Idag är en dålig dag, illamående hela tiden och jag får inte i mig ngt att äta heller.
Sofy - härligt att du kunde äta, hoppas det blir samma för mig i helgen när vi ska ut och äta med släkten! Där vet ju inte alla om det så det blir itnressant att smyga med att antagligen gömma mat haha!
Boken ni fick låter bra, den kanske man ska köpa?!
Har ni annat bra tips att ge en blivande mormor i present som fyller år snart?? En bok (inte en sån man fyller i själv för det är inte hennes grej...) men ngn annan barnbarnsbok eller dyl?
Ser att ni äter mycket godsaker. Jag har nog varit en godisgris hela livet och kan bli sugen på det numera men så fort jag äter säger magen i från och jag spyr upp allt, och det är väl bra för du vågar jag inte äta godis något mer!
däremot borde jag kanske äta nyttigare MAT och grönsaker, men får fortfarande inte i mig något vettigt att äta förutom mina mackor och yoghurt typ.
jag behöver inte gå på toa lika mycket på nätterna längre vilket oroar mig. Jag känner heller ingen molvärk, men däremot spänner det nog lite i brösten och jag har gått från B till C-kupa... haha!
I dag känns det "tomt" i magen, svårt att förklara. Men förut har det känts som ngt finns där, eller tar emot, men idag inget alls...
Jaa... när ska man sluta oroa sig
Tror jag kommer bli lugn efter den 21/10 när vi har KUB:en och förhoppningsvis allt ser bra ut, det närmar sig dit och på måndag är det v 12, thihoooooo!
Pancakes, jag har också haft molvärk tll och från, ibland något varje dag i nån timme men sen är det helt borta. Man nojjar sig att det blir missfall då, men det är bara växtvärk säger Sofy
Jag har för mig att jag också började blöda och sen kom värken, fick liksom ingen förvarning så det är nog gott tecken att du har molvärk nu
Ja det har varit och är jättejobbigt men jag tycker nog att det lagt sig lite senaste dagarna. Jag märker att nu fungerar det bättre om jag äter ngt när jag börjar må pyton, det hjälpte inte ens förut.
Längtar till den 15/10, det är liksom första beviset på att detta är sant, då är det inskrivning
Jag skulle kanske följa med på skidresan men då läsa böcker och sitta i backen och kolla men jag skulle inte åka!
sofy, vad himla coolt att man kan se bebisen gnugga sig i ögonen. Det måste vara en helt underbar känsla?
Hoppas hoppas att vi får uppleva samma sak på vårt UL
Längtar sååå!
Någon som vet nåt om TittUt i Sthlm?