Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Jag får fortfarande panik och springer till toan för att kolla, men för det mesta är det vanlig färg..

Hemma från jobbet idag med med huvudvärk och snuva. Hade tänkt jobba imorrn men chefen sa åt mig att vara hemma hihi. kanske är det då?
    I dag känner jag lite mer ork och har fått i mig två limpskivor, läsk, actimel och en varm macka med ananas och ost. Är det ok för att vara kl. 11? 

Mår mer illa på kvällarna, men det kanske är för att jag inte äter ngn riktig mat och är hungrig då.
    Känner att jag kan kontrollera mitti llamående lite bättre nu genom att äta ngt direkt när det börjar komma smygandes, skönt.

• Muffe80

Hos mig smakar sakerna, men jag får kväljningar när jag äter och ibland kommer det upp igen.

Mest sugen på sushi hela tiden...

• Muffe80

Förresten, är det någon mer än jag som är rädd?

just nu är jag rädd för att jag är så tråkig som bara ligger hemma och mår dåligt, gör inget kul med sambon, och ser hemsk ut, känner mig inte fin nånstans och dessutom går jag bara runt i mysbrallor typ. Hyn har blitt skitful och jag mår allmänt dåligt, faktiskt.
    Vi som hade så skoj innan med massa resor och massa annat, nu är det inget av det.

är så rädd att detta ska fortsätta, och även fortsätta när vi fått barn- kommer vårt roliga liv ta slut nu?

• Muffe80

Ego här med: Vi ska berätta för sambons föräldrar i helgen coh det är ju en vecka sedan vul och då va allt ok, kanske annningen liten bebis, vet inte...

Man skulle så gärna vilja göra ett vul innan för att se att allt verkligen är ok nu med, det borde vara rutin att man gör det varje vecka 

• Muffe80

Jag mår inte så jätteilla nu men orkar heller inte oroa mig. I helgen berättar vi för sambons föräldrar

Nu ska jag gå och göra en hel sats chokladbollar till mig själv, måste ju få i mig lite havregryn, eller hur?

• Muffe80

en fråga, tycker ni det är för tidigt att berätta för närmsta familjen i v 9+4?

• Muffe80

Nää Sofy, vilket skit. Stackars dig som mår så där

kram!!

• Muffe80

färnevik, mysigt. Vilken vecka är du i nu?

Längtar tills man kan känna något i magen!

• Muffe80

Tjejer, jag är orolig.

Hade aningen brunrosa flytning nyss och har lite ont i magen. sovit flera timmar och är hema hos svärisarna som nyss fick reda på att de ska få barnbarn...

Kan inte sluta oroa mig

• Muffe80

ja ja jag vet.... men jag kan inte sluta oroa mig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma