Plus igen efter mf/ma
Mamma till W skrev 2010-09-30 23:00:57 följande:
Men kan du inte ringa imorgon och höra om det finns suppar du kan ta istället? Just för att du mår så dåligt som du gör! Man kan ju alltid fråga! :) Visst att det inte är så trevliga tabletter, men vad gör man? Frisk måste man ju bli på nåt sätt och funkar inte tabletter "vanliga" vägen får man väl försöka få tabletter till "ovanliga" vägen. :)
Dum som jag är ringde jag 1177 igen, dom sa att eftersom UVI'n gått "så långt" som att ja hade kramper, sveda + feber så vore de bäst om ja åkte in IGEN (!) för o få nya tabletter ikväll, jag frågade då om dom inte bara kunde ringa sjukhuset eller om ja kunde få tag på dom via växeln nu för o få nytt recept bara eftersom ja va där igår, men nänä så gör man inte. Hur kul o sitta där flera timmar igen nu då? :( Suck o återigen suck.. Neggo! :(
De finns nog ngn annan medicin sa dom men dom får ju inte svara på läkemedelsfrågor där så de va ett svävande svar..
Ska jag, ska jag inte? :p
Hur går de för dig förresten? Va de inte en bit av slemproppen häromdan? Inge vattenavgång? :D