Plus igen efter mf/ma
GRATTIS MB73 till din lille son!!!
Hahah förresten, min svärmor (min mans mamma..?) berättade häromdan att hon mådde illa heeela sin första graviditet me sin dotter, o då fanns de inga mediciner o få som nu. De va 42 år sen, så då rekommenderade dom henne rödvin!! :D Undra va livsmedelsverket skulle säga om de idag.. ;)
Åååh, har nyss pratat me mamma i telefon i 45 min. Kan man ha en bättre mamma? :D Vi pratade massor om allt, ska få "Barnaboken" av Anna wahlgren av henne, samt böcker av Lennart Nilsson som hon har, kanon! Sen blir ja o mannen bjudna på Jensens Böfhus på torsda, bara hoppas ja e piggare o mår liite bättre just då. Jag kan verkligen inte ha en bättre familj än den jag har, mina föräldrar är garanterat dom finaste jag har :) Under min uppväxt har vi nästan aldrig bråkat, haft olika åsikter + diskussioner (där jag för de mesta gick ifrån, haha) men iallafall. Dom har varit så toleranta o förstående, stöttat i alla lägen o funnits där. Vår relation är typ som vänner, så himla underbart. Dom va 17 när dom blev tillsammans, och nyss fyllda 23 när dom fick mig. Nu är dom 46 :) Vad tacksam jag är! Sån vill jag bli till vår bebis :)
.. har däremot rätt rejäl molvärk som kommer och går.. å ett lugn... hahah-... jag är rubbad... =)Jävla FL!
.. Nu kan ja inte sova annat än på vänstersidan.. Asså vänster arm! De tyder tydligen på kille.