Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Åhhh vad det låter härligt med Cypern och Rom! vill oxå!
    Vi skulle åkt till Sorrento i sommar men tyvärr så gick våran semesterkassa till en operation till ena hunden. Nu hoppas vi på att hon håller sig frisk så att vi kommer iväg till Karibien i september istället!

Lallan: va härligt det låter med 2 tickande hjärtan! hoppas få att båda vill stanna kvar hos dig! {#lang_emotions_laughing}

Mini: tyvärr har jag inte så många bra ideer, förra gången sa jag att jag gick på pencellin och precis hade startat kuren så jag ville inte drick för det, det gick hem hos alla!

rontgensyrran skrev 2010-05-10 06:21:11 följande:
    God morgon! Inte en blund i natt och sen nu på morgonen kom illamåendet som ett brev på posten *suck*.Hur ska det gå att jobba en hel dag samt hem till en jobbarkompis efter jobb. :/Hoppas det lättar under dagen. Får i mig lite musli och yogurt iaf. Nån mer som börjat må illa???
    Nej inte ännu, kom inte förens v 7-8 förra gången så jag få väl vänta och se! något som fungerade ganska så bra för mig var pepparkakor, kansk lite svårt att få tag i nu iof!
    Evsi skrev 2010-05-10 10:35:48 följande:
    Hoppar in här.Fick MA i januari i v.19har nu plussat igen, är i v.6 (7)sjukt nervøs øver att få MA igen, sk apå vul på torsdag *längtar*
    Välkommen Evsi! roligt att se ännu en julimamma som blivit gravid igen
    rontgensyrran skrev 2010-05-10 11:34:33 följande:
    Kanske är nån sjukdom på g illamåendet kommer och går nu under dagen. Usch vill ju hålla mig frisk!
    Skulle nog tippa på graviditeten
    Evsi skrev 2010-05-11 09:44:24 följande:
    Får dra mig ur tråden igen.. Fick missfall imorse. På väg hem fån kvinno kliniken nu :(
    nej va tråkigt! hoppas du kommer tillbaka snart igen! {#lang_emotions_flower}

nu har jag haft molvärk mest hela tiden i flera dagar, började bli orolig eftersom jag inte haft mycket molvärk men nu känner jag verkligen att det sträcker och drar i bebismagen

bland kommer det kraftigare hugg och då blir jag rädd! men det är/kan väl vara normalt? kommer ju inte ihåg hur det var förra gången ju!

aj aj aj vad min bröstvårtor börjat göra ont nu! bh:n skaver men utan är det ännu värre! klarar inte utan är mest glad över att jag äntligen fått något teckenfrån den lilla i magen!

Lallan: är nog ingen fara! det går nog i vågor ska du de! snart mår du nog illa igen!

vad jag är dålig på att skriva! sitter och läser men så vill jag komentera typ allt och när jag väl kommer till stadiet att kommentera ja då är allt som bortblåst! skyller på att jag är gravid

Jag mår fortfarande oförskämt bra! betydligt mycket tröttare är jag men än så länge mår jag mycket bättre denna graviditet än förra. Mår inte speciellt illa utan kör på som vanligt, dock verkar det som om det bara är jag som är hungrig konstant? hur kommer detta då sluta?? och ja, magen är rejält svullen, funderar på hur länge man kan dölja magen för om det fortsätter såhär måste jag nog berätta på jobbet snart och det vill jag inte!

Rontgensyrran: måste oxå kommentera din fina lekfilt! snyggt jobbat! {#lang_emotions_laughing}

Nu har jag hjärtat i halsgropen.. imorse var det ljusbruna flytningar och nu är det rosa flytningar... tårarna rinner längs kinderna men jag vill inte ge upp hoppet ännu, jag vill ju ha våran januaribebis! faan faan faan, jag som hade börjat slappna av ännu mer så kommer detta...

En liten uppdatering från mig! Fortfarande ljusbruna/rosa flytningar men det är inte mer än de flytningar jag brukar ha vanligtvis, "bara" en annan färg... Känns så läskigt och jag hoppas så att den lilla lever och växer. Har fått för mig att jag inte har lika mycket symtom längre, inga ömma bröstvårtor längre men bröste är där emot ömmare... blir galen av att försöka tilka själv! kanske blir att jag ringer och kollar om det finns någon tid för VUL på måndag för jag blir helt tokig av att hålla på såhär... Hoppas ni tjejer ha en härlig helg och bebisarna växer

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma