Odetta skrev 2010-07-22 10:37:14 följande:
Vad jobbigt vännen! *kramar om*
Jag känner ingen själv, men har sett trådar här på FL där tjejjer skriver att dem haft det...så helt superovanligt verkar det ju inte vara. Men jag förstår din frustration...inte bara att gå omkring och oroa sig utan så kul att blöda/ha bruna flytningar är det ju inte.
Har läkaren någon teori vart det kommer ifrån? Har dem kollat så du inte har någon infektion av nått slag som gör att du får missfärgade flytningar? Håller tummarna att BM kan boka in ett nytt VUL/UL till dig snart...du ska inte behöva gå runt med konstant oro hela tiden!
*kram*
nej hon kunde inte se alls vart det kom ifrån men hon såg att det låg något långt ner som skulle komma ut, men hon kunde inte säga om det vad blod eller något... men samma kväll efter vul så kom det ganske rejält med blod, lite färskt och gammalt...
Första läkaren jag var hos 5+3 kollade nog allt tror jag och hon tog något test men inget visade någonting!
Än så länge tror jag mini lever för jag mår fruktansvärt illa men det tar på en mad dessa J****A flytningarna...