Plus igen efter mf/ma
Lisa: Ja just det er ängel Viggo som ska bli storebror. Vi har ju förutom Lovis i liv ängeln Mio. Kram på dig. Mamma t w: Spännande m hus. Hoppas ni hittar det ni vill ha.
Lisa: Ja just det er ängel Viggo som ska bli storebror. Vi har ju förutom Lovis i liv ängeln Mio. Kram på dig. Mamma t w: Spännande m hus. Hoppas ni hittar det ni vill ha.
Lisa: Mio var vår första graviditet och blev vår ängel. 3:e grav blev det en frisk Lovis :) Mimmi: jag tror med ni lyckas! du har ju varit gravid flera ggr och det måste vara positivt i ert läge. Kämpa på! Många kramar
Mamma t W: den filmen vill jag se. Kan tänka mig att den berör.
Lisa: Denna graviditet har varit mindre nojjer m har njutit främst efter RUL även som det var m Lovis. Det är så mäktigt när du har ditt levande barn i famnen :) Det känns extra då man förlorat sen innan. Snart är er tjej här livs levande och alldeles underbart. Kram KMW: låter skönt m vattengympa! Måste med röra på mig... Imorgon ringer kl 5, ska t Sthlm m jobbet. Skoj m intensivt med en dag bara. Kram på er
Lisa: Det kommer gå jättebra oavsett hur din lilla flicka förlöses :) kramar
Mamma t W: hur är det? Blöder du? Kram på dig!
Mamma t W: Håller tummarna att det ser bra ut imorgon. Stor kram Lisa: Vilken känsla att veta när du blir mamma. Din efterlängtade tjej kommer till världen på fre, underbart. Kram
Mamma t W: härliga nyheter! Heja bebis!!! Kram
Åh vad mysigt att du sett Flickan och skönt att allt gått bra. Vi väntar m spänning uppdatering från henne. Kram
Lisa: En liten lintott :) Fint namn. Njut nu ordentligt och bara mys!!! Det stämmer att hon är er :) Kramar