Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Syskon:
    Fan du ska inte skriva
    åh men jag har saknat dig mitt hjärtaHjärta

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 081210♥
  • 3 barns mamma84

Bjornis: YESS bebis i tråden haha snart dags att ta på sig skona och sätta sig i bilden till BB inatt eller i morgon åker du vännen in redan

• 3 barns mamma84
    Röntgen:
    Yess stort grattis gumman !!
    Välkommen till värden goa Ines som ville bli en jul flicka i FL haha underbart.
    Och inte illa att ha ganska rätt med vikten bara 20g fel hahaha COOLT !!
  • 3 barns mamma84

mabaja Inga bristningar här utan jag ammar men går jätte fort ner i vikt nu rasar ner i vikt och midjan är tillbaks och jag har smalare mage nu  också
    har gått ner 10 kg förra veckan och nu denna vecka ca 3 kg ner

• 3 barns mamma84
    BJORNIS Wooohooooooo YESS stor mega j*vla GRATTIS till Mr No Name
    {#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-12-28 19:19:32 följande:
    Stort Grattis  bjornis. Nu har ni äntligen fått erat underverk =)

Måste fråga, hur startade de flesta förlossningar härinne?? vattenavgång har ja läst om i flera fall tycker jag?? mer än värkstart??

Nu längtar ja så efter bebis!! 3 dar kvar till bf...
    Ebba var det först vattenavgång första hiinnan 2 ggr vattenfall typ sen inget dagen efter värk som sa bara
    pang bom haha och åkte in dagen efter föddes hon.
    På förlossningen tog dem hål på andra hinnan var öppen 4cm när jag kom in.

Din pojk kommer snart min älskade tvilling
    snart sitter du här som jag och vi pratar tillsammans på msn och bara skrattar av lycka du är snart lika upptagen som jag ju nu är
    Och du den 20:e kommer jag till sverige oxå dags att ta o ses på riktigt !!
  • 3 barns mamma84
    Happiness skrev 2010-12-28 21:11:41 följande:
    Stort TACK *puss på er* för alla fina gratulationer på min 40-årsdag. Har haft en underbar dag i varmt vatten . Skönt! Den bästa födelsedagen hitills. Har fått så fina blommor och presenter. Sen har jag ju den bästa presenten i magen .
    Grattis min älskling !!!
  • 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2010-12-29 10:33:09 följande:
    Såhär står det i Vi föräldrar ang kudde i vagnen... "Spädbarn ska sova i ryggläge, men Socialstyrelsen säger samtidigt att "För att förhindra att bakhuvudet blir platt när barnet sover på rygg bör en mjuk kudde användas. (...) När barnet sen kan vända sig självt tar du bort kudden och ersätter den med en fast platt kudde."
    De säger alla olika till oss.
    Jag har kudde platt men ändå fluffig som han sover på men hans huvud passerar jag år sidan och så får han ligga på rygg och har huvudet precis slutet av kudden.

Min bm som kommer hit och mätter o väger elias sa till mig att man MÅSTE byta håll på höger och vänster då barnes huvud inte blir missformad.
    Det skulle man hålla koll på.
  • 3 barns mamma84

Idag har jag fått sova men oroar mig för min pojk
    Han hostade 3 ggr i morse kl 06.15 när han ville ha mat för fösta gången och gav honom flaska o han spydde upp som vattenfall det bara sprytade !!
    Och sen somnade han om snabbt igen och ligger fortfarande och sover..
    Och igår fick jag reda på att sambons mamma och lillasyster hade haft luginflamation
    Han har inte feber inte alls.
    Men att han sover så mkt nu.

Idag är han 3 veckor gammal för 3 veckor sen blir det idag var vi hos läkaren och misstänkte gulsota och läkaren sa så att så länge han inte blir slapp är det ingen fara.
    Men om han skulle bli slapp skulle vi kontakta honom igen.
    Bm som har här 1 vecka sen sa att han var nu lite gul men sa det inte var någon fara så länge han inte skulle bli slapp.
    Han e inte slapp han äter håller koll på oss och huggar sig på danska ja att han e uppe mer och njuter.
    Men att han SOVER så länge och spydde visst bara för han e en matgris haha men jag vill inte hans ka bli sjukt ååh jag oroar mig sönder snart

• 3 barns mamma84

Hehe mååååste lägga denna bild får mig att bara skratta av hans morgon mys med sin mamma

Muffe:Låter hämskt gott det du fick i dig idag fy jag vill oxå ha !!!
    Jag har fått i mig ett kopp Te och 2 st mackor hehe sen tänker jag ta pepparkakor är beroende haha
    IMORGON Mr macdonals hehe
    Du ska passa på och äta nu för när bebisen kommer ut hinner man typ inte

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma