Plus igen efter mf/ma
Syskon:
Fan du ska inte skriva
åh men jag har saknat dig mitt hjärta
Syskon:
Fan du ska inte skriva
åh men jag har saknat dig mitt hjärta
Bjornis: YESS bebis i tråden haha snart dags att ta på sig skona och sätta sig i bilden till BB
inatt eller i morgon åker du vännen in redan ![]()
mabaja Inga bristningar här utan jag ammar men går jätte fort ner i vikt nu rasar ner i vikt och midjan är tillbaks och jag har smalare mage nu också
har gått ner 10 kg förra veckan och nu denna vecka ca 3 kg ner ![]()

Idag har jag fått sova men oroar mig för min pojk
Han hostade 3 ggr i morse kl 06.15 när han ville ha mat för fösta gången och gav honom flaska o han spydde upp som vattenfall det bara sprytade !!
Och sen somnade han om snabbt igen och ligger fortfarande och sover..
Och igår fick jag reda på att sambons mamma och lillasyster hade haft luginflamation
Han har inte feber inte alls.
Men att han sover så mkt nu.
Idag är han 3 veckor gammal för 3 veckor sen blir det idag var vi hos läkaren och misstänkte gulsota och läkaren sa så att så länge han inte blir slapp är det ingen fara.
Men om han skulle bli slapp skulle vi kontakta honom igen.
Bm som har här 1 vecka sen sa att han var nu lite gul men sa det inte var någon fara så länge han inte skulle bli slapp.
Han e inte slapp han äter håller koll på oss och huggar sig på danska ja att han e uppe mer och njuter.
Men att han SOVER så länge och spydde visst bara för han e en matgris haha men jag vill inte hans ka bli sjukt ååh jag oroar mig sönder snart ![]()

Hehe mååååste lägga denna bild får mig att bara skratta av hans morgon mys med sin mamma
Muffe:Låter hämskt gott det du fick i dig idag fy jag vill oxå ha !!!
Jag har fått i mig ett kopp Te och 2 st mackor hehe sen tänker jag ta pepparkakor är beroende haha
IMORGON Mr macdonals hehe
Du ska passa på och äta nu för när bebisen kommer ut hinner man typ inte
![]()