Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Bjornis skrev 2010-12-10 14:21:51 följande:
    2 (3!) barns mamma84: Nämen oj va söt! Solig Så nu vill 3 barnsmamman bli 4 barnsmamma snart?!

Pancakes: Jag tog det eftersom jag haft ma och 2 tidiga mf och läst att det kunde va positivt. Jag rådfrågade gyn som sa att "visst det kan du väl prova". Ingen större entusiam alltså och bm var mkt mer tveksam och som sagt så har mvcs läkare sagt att jag äter på egen risk. Det har aldrig konstaterats att jag har någon form av koagulationsproblem, inte tagits några prover då jag aldrig "hann" med nån utredning då denna knodden blev till precis ett år efter vi började försöka. Jag tycker inte du ska fundera över detta. Jag tar ju också albylen för att jag ha så högt hb och högt s-ferritin men allt har Jag studerat mig till själv och gör HELT på eget bevåg. Odd har säkert ett annat svar då ju hon äter Trombyl som är receptbelagt.
    Hahahaha måste fråga sambon jora som fan alltså men måste vänta nu liiite hahaha

Juste hans navelsträng var JÄTTE kort tänk om man hade fött honom då kunde det ha blivit värre
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Bjornis skrev 2010-12-10 14:29:45 följande:
    Jaha, Ja, det kanske kan varier på längde på dem med... Sånt man inte tänker på... Men va härligt att du verkar må så bra!!!
    Ja, på't igen bara. Haha.
    Vet inte har inte tänkt på det men den var typ lika lång som armled till ermbågen så den var kort
    Mina 2 andra har varit långa
  • 3 barns mamma84

Bjornis:Denna var ju härligt jag e jätte jätte nöjd !

• 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2010-12-10 14:38:59 följande:
    Åhhhh supersöta Elias! Man blir ju inte alls mindre sugen på att träffa sin älskade bebis nu när man ser bilder på era underverk! Är han inte lite lik dottern din? Låter som det var helt rätt med snitt för din del :) Skönt att du slapp gå igenom en till vaginal förlossning som troligtvis blivit lika jobbig för dig.

Ja just det även jag blödde som en gris i samband med mitt MA. Fick sitta på toa och det typ rann om mig *ryser* av hemska minnen. Får nog skaffa mig de där bautabindorna iaf, in case of...
    Inga missfall här inte prata om sådanna hämska saker.

Ja det kunde ha gått illa om jag fött TYPIST men denna var toppen det var en dröm den drömmen jag ville ha och som jag nu äntligen fick.
    Jo dottern var 4140g och 52cm huvud 35cm så dom var jätte lika varandra fast hon kom 9 dagar över tiden och han kom 2 veckor tidigare hehe

Idag var vi och gjorde PKU test och en bm sa att han var stor jo det var han ju om man tinker att han skulle igentligen komma 21 dec
    Men jag sa till henne att han är en bebis om man tänker sig på vår son och hon bara öppnade munnen och bara wow okej hahaha
    Så nu har vi en bebis i huset som vi längtat efter.
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2010-12-10 19:22:18 följande:
    Åååhhhhhhh 3 barnsmamma....jag SMÄLTER!!!!!!!! Vilken liten gooooing....och vilka söta runda kinder han har *vill också ha vår bebis nu*

GRATTIS GRATTIS GRATTIS VÄNNEN TILL EN DRÖMFÖRLOSSNING OCH EN ABSOLUT HELGO DRÖMKILLE!!!!

*puss på dig*
    Du hade rätt att det borde vara en drömförlossning och fan gumman du hade rätt jag fick ÄNTLIGEN uppleva detta !!!!
    Grät av lycka när jag åkte hem krammade om alla som hjälpte mig och tog hand om mig det var fantastiskt.
    Hoppas man får uppleva detta bara 1 gång till Kyssmen nu väntar jag ett bra tag innan
    Han är go liten pojk jag bara dör av att bara se på honom åååh jag smällter hihi

Nu e jag avis på DIG och alla andra som har mage och bebis som bara väntar på att ploppa ut till värden med era hjälp Hjärta
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-12-10 15:35:10 följande:

Stort Grattis 2barnsmamma84! Skönt att det gick så himla bra

Själv har vi varit till akuten me minstingen, han ramla emellan stolarna i köket o fick världens jack/hål typ i pannan o de kom blod så nu får vi se o hoppas att de läkare hyffsat bra..
    mitt mamma hjärta värken när de händer våra små något.

Tack vännen.
    Aj hoppas det blir bättre är du hemma nu med pojken din ?
    Fick som sy honom ?
    Ååh jag förstår att mammas hjärta går i 1000 bitar när ett barns hjärta gråter.
  • 3 barns mamma84
    Happiness skrev 2010-12-10 23:04:26 följande:
    GRATTIS till dina pojke 2barnsmamma och GRATTIS till din drömförlossning. Vilken revansch så jäkla gött. Nu kan du utan oro och problem skaffa en till

Han ser så gossig och kramgo ut. Sen blir ju huvudformen så rund och fin med en gång....Vilken guldklimp!!!!!

Du gjorde det bästa jobbet och Danskarna fick lov att hjälpa till och det verkar som de lyckades väldigt bra. Skönt att höra från dig och se bilderna. Kram!
    Dom var ju redan redo och hade läst och kollat hur mina 2 innan var så nu fick jag känna att det var min dag då.
    Hon sa till sambon också att detta kommer gå jätte bra och du ska inte oroa dig hon kommer vilja åka hem redan i morgon sa hon till sambon när dom tog ut honom
    Dom hade rätt.
    Nu vill jag bara gosa gosa o ännu mer gosa med honom fast han håller mig uppe haha många ggr på natten men fan vad jag har längtat.
    Ja hans huvud hehe ser ju ut som han kommit ut fia vaginalt haha inte rund som med didos.
    Viss e man sugen på en till åååh men nu måste jag vänta haha

Tack gumman
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 081210♥
  • 3 barns mamma84

Påvägmotsyskon:
    Ååh när ringer du in för att få en ny tid ?
    Hoppas då han tittar ut om 11 dagar

Odd:
    Haha ja men då får du låna mina busungar dom bråkar och skricker mohaha lite bättre då så slipper du massa prat
    Jösses vilken dröm du hade då inte trevligt.
    Själv vore man glad om man fick en dröm att följa haha men nopp en elias vill ha maaaaat haha älskar detta

Cat:
    Jobbigt med förskylning jag var sjuk när elias kom ut jobbigt men det gick bra
    Nu ska du bara boa och ta hand om er du och bebisen och bara njuta av denna lilla tid du har kvar

Tack alla ni är så söta Älskar er alla..
    Snart ploppar det ännu mer bebisar Jippiiiii

• 3 barns mamma84

Vet ni flickor nu sitter jag här och läcker som en KO Hahaha ja som en KOOOOO shit det bara rinner från brösten och jag är LYCKLIG!!!!!!

O godmorgon hehe hur har ni det ?
    Någon som börjar få ont för att snart åka in ååh jag hoppas någon åker in sen när det är väl e dags.
    Hoppas ni sover bra på nätterna hmm inte jag jag skulle vilja sova men nu e man uppe istället

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma