Plus igen efter mf/ma
Ja, det känns normalt senare. Med första som jag hade moderkakan i framvägg kände jag först i v 24...
MCT: Det var ju kanonsiffror!! Måste fråga, när du blev gravid med tvillningarna - var det ÄL som kom av sig själv eller fick du hjälp av pergo eller något liknande?
Leaeva: Dagarna kommer gå fort och jag tycker det verkar som om du är vid gott mod
Du får väl lära dig att handarbeta - börja sticka typ
Det var dagens tips (kanske dåligt sådant), men jag hoppas verkligen att bebisarna stannar där inne så länge de behöver & gärna lite till!!
Angående förlossningsbrev, jag har nog något gammalt liggande om det är någon som behöver ![]()
MCT: Jag lider med dig - hoppas det verkligen ger med sig nu!
Usch, jag är faktiskt lite orolig nu, har fått verkligen jättegula flytningar idag & tycker att det känns konstigt i livmodern. Ringde in till gynakuten & pratade med dem nu ikväll och de a bara att det är ingen idé att du kommer in för du kommer inte få någon läkare som kollar på dig ändå (hinner inte tydligen). Ska ringa imorgon bitti för att försöka få en akuttid under morgondagen - bara så att jag inte fått bakteriell vaginos eller GBS som kan ge sådana symptom. Hon sa iaf att det inte har någon betydelse för graviditetens framskridande om man fått bakteriell vaginos (berättade ju såklart att jag var extra orolig p g a mitt nyliga ma). Jaha, så nu ska man gå & oroa sig för det med :-/ På torsdag morgon kl 8 är det KUB iaf!!
Kjaam: kom på att jag glömde svara dig
När jag fick komma till Lund var det min bm som fixade det åt mig genom att hon ringde dit & bad dem ta hand om mig har jag för mig.