• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Bellas7 skrev 2011-07-15 13:27:08 följande:
    Den 27 är ju om två veckor :) det kommer gå super bra :) vilken v är du då i?

De borde vara 11-12 cm nu mellan huvud och rumpa så ganska stora ;)
    Då kommer jag vara i v8 (eller typ 7+1) om det nu stämmer med äl 21 jun, vilket sköterskan trodde, så hoppas det går att se nån hjärtaktivitet då

Oj, jisses vad de växer så det knakar.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-15 13:36:37 följande:
    Jag såg hjärtat v 7 +0 så du får säkert se det :)
    Håhå... Då hoppas jag på det!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-15 13:40:47 följande:
    JO jag får kanske investera i en sån sen.... usch idag är ingen bra dag orosmässigt.. det närmar sig dagarna då det avtannade förra gången också så det är nog mkt psykiskt.... men brösten är helt oömma.. och spännade inte heller...

BLÄ. NU får det bli tisdag...
    Gumman! Det kommer att gå bra den här gången, pergo is da shit!! Det har vi ju redan bestämt... Plus att trombyl o crinonen gör det ännu säkrare för dig. {#emotions_dlg.flower}
    Men jag förstår dig, jag skulle förresten och vilja ha en "portabel vul-maskin".

Kramen
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Ja, hon är ju bara underbart söt! Vill oxå ha en sån sötnos....

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-07-18 07:58:43 följande:
    Här är en till som är stendöd. Tre arbetsdagar denna vecka, sen 2.5 v ledigt.
    Skönt med 2,5 v ledighet... Själv jobbar jag fyra veckor till, öken. Tungan ute
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Testade igår igen bara för att vara på den säkra sidan...  Oskyldig Hade ingen vanlig gravsticka kvar, så tog ett äl-test istället förutom CB digital. Cool

Så, nu är det bara den evighetslånga väntan på vul...

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-07-18 08:46:32 följande:
    ser ju bra ut det där Soma! :) Nu ska det gå bra!
    Ja, hoppas, hoppas!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-18 08:59:36 följande:
    SoMa gumman fina test men sluta testa. Det bor bäbe i din mage inget annan och inte så länge kvar till vul :)
    Jag har slutat testa, sen igår Köpte ju ett 2-pack CB digital till semestern och det var test nr 2 jag avslutade med... Kan säga att jag testat ovanligt lite den här svängen *stolt över mig själv* Solig
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma