• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-07-26 08:26:15 följande:
    Japp till v 12... idag kom det rosa klumpar igen.... luuugna mig leaeva!!
    Det där med rosa eller brun/svarta klumpar av crionen är tydligen heeeelt lugnt. *leaevas stand-in*
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-07-26 09:14:00 följande:
    Ååååka pendeltåg! Jag är en loser baby- jag har inget körkort! ;)
    Haha, länge sen man hörde den låten!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Labolinas skrev 2011-07-26 21:47:14 följande:
    Hej! 

Skrev här för ett tag sedan, hade ett ma i maj månad men blev gravid igen nu i juni, osäkert när egentligen (tror väl mln 14 och 20 juni) eftersom jag hade mellanblödningar var & varannan dag. Idag var jag på tidigt UL iaf och vi fick se hjärtat slå, helt underbart med tanke på att jag tänkt alla tankar som finns om att det inte skulle vara bra denna gången heller. Innan UL var jag jättenervös och jag kände hur jag spände varenda fiber i kroppen, innan BM sa att det såg bra ut och att hon kunde ge mig ett positivt besked. Luften bara gick ur mig & jag höll på att börja storgråta, helt slut efteråt. Troligtvis är jag i v 7+2, så beräknat BF är 11 mars en vårbebis om allt nu går som det ska.  

Känner dock att jag oroar mig fortfarande, ävenom jag vet att risken för att få mf sjunker om man väl sett hjärtat slå. Hur upplevde ni andra det - när kunde ni släppa oron lite & bara glädja er åt gravditeten?    
    Härligt att se ett litet hjärta slå... Jag ska på mitt första vul idag och är (kanske) i v 7+1, jättenervös! Oroar mig precis hela tiden, just nu bara för att jag mår så bra, så du är då verkligen inte ensam
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Labolinas skrev 2011-07-27 08:38:25 följande:
    Lycka till! Förstår verkligen hur du känner!!
    Evve81 skrev 2011-07-27 08:39:07 följande:

LYCKA till idag!!!!

AngelinaJo: Jag är i v 40 och oroar mig fortfarande ibland. Dock tycker jag att det blev mycket bättre när man känner bebis varje dag!

Tack tjejer! Uppdaterar i em, om jag fortfarande lever då.. Tungan ute
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-07-27 08:46:42 följande:
    Lycka till SoMa! Hoppas på (minst ett) pickande hjärta därinne!
    Tack pluttan! Haha, ja det vore ju fantastiskt om det trots allt är två, även om gyn sa att "nu blir det bara en bebis"..
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-07-27 09:46:06 följande:
    Stort lycka till idag SoMa! Hoppas och tror att det kommer gå kanon och att du får se minst ett pickande litet hjärta Glad 
    Evve81 skrev 2011-07-27 10:01:12 följande:
    Det kommer gå suveränt bra. Tider för sånt borde man få på morgonen så man slipper oroa sig hela dagen innan!!
    Tack, vad gulliga ni är, tjejer! {#emotions_dlg.flower} Kan väl inte säga att jag presterar på topp just nu
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-27 11:17:13 följande:
    SoMa de sa till mig att de äggen hinner inte växa ikapp så någon risk för tre el fyra är det inte..... Hmmm

Du kommer få se hjärtan att slå sen hur många haha vem vet

Jag har mitt rul nästa torsdag och jag e super orolig plus att jag är så så så nyfiken på könen.. Hoppas de vill berätta för oss
    Då är det nog bara ett jag förhoppningsvis får se...

Åh, vad spännande med rul!!!! Hoppas de kan se, så inte bebbarna ligger och kniper
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-27 12:06:42 följande:
    Håller tummarna SoMa! Villken tid har du?
    Tack! Kl.16, jag vill/vågar inte... Hjälp mig nån, snälla! Jag kommer verkligen att bryta ihop på riktigt om inte allt är som det ska.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Labolinas skrev 2011-07-27 12:45:42 följande:
    Jag har inget bra råd, för jag kände precis som du. Det hängde t o m över mig efteråt, min man sa till mig att jag kunde se lite glad ut & låta lite glad nu när vi fått positivt besked. Det enda jag kan säga är att med största sannolikhet kommer allt vara bra och skulle det inte det mot all förmodan, så tar man sig igenom det också. Kommer din man vara med? Stor kram!!!
    Ja, du har helt rätt. Tror jag kommer kunna vara lite glad, ett tag iaf Sen börjar oron inför KUB Japp, han kommer vara med (fast jag önskar han kunde vara utanför rummet ifall det går åt skogen). Tack, den behövs! {#emotions_dlg.flower} Stor kram tillbaka!!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-27 12:59:00 följande:
    Jag tror på dig SoMa... å skulle det vara pissiga nyheter så FÅR man bryta ihop och man reser sig igen... Tro mig.. har brutit ihop några gånger...

Men nu kommer det vara toppennyheter och det enda du kommer bryta ihop över är att det är minst tre i magen! Hihihihi!
    Tack fina du! Hjärta Jodå, jag har ju oxå brutit ihop några ggr vid det här laget, skulle vara skönt att slippa det idag.

Haha, det finns ju inte på världskartan att det enda stora ägget skulle ha delat sig i tre delar...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma