Plus igen efter mf/ma
Såg bra ut.. PUUUH!! 9+2 idag, han såg nog inget inifrån men såg blödning vid undersökning. Han tyckte jag skulle vara hemma några dagar, men trodde inte det skulle vara någon fara. Fortsätt håll tummarna för mig!!
Såg bra ut.. PUUUH!! 9+2 idag, han såg nog inget inifrån men såg blödning vid undersökning. Han tyckte jag skulle vara hemma några dagar, men trodde inte det skulle vara någon fara. Fortsätt håll tummarna för mig!!
Tack alla fina människor :) känns så skönt att fått se att den lever, bara hoppas att detta var första och enda strulet med den här graviditeten!!
Sköööönt med milstolpar, men tiden går verkligen plågsamt långsamt! Varför kan man inte få vara i v 32 eller så NU?!
Härligt dag och natt! :) mysigt att få känna den!!
Ni som har kommit lite längre eller kanske redan har fött: när började spökveckorna för er?? Tycker mina symtom har minskat massor den senaste veckan, men såg ju levande foster på vul för bara 2 dagar sen..
Ok, skönt att höra :) enligt senaste vul är jag 9+4 idag, enligt sista mensen 10+0, så då stämmer det ju.. Saknar faktiskt illamåendet, när det var som värst fanns det liksom inget tvivel :) (och ingen ork att tänka heller..)
Lill M: känner du inte bebisen?
När började alla känna sina små? Längtar otroligt efter det!!
Jobbigt att fortfarande inte fått känna bebis, men skönt att du får lyssna iaf! Hoppas man får ha moderkakan på baksidan så man får känna den lite tidigare :)
Massa grattis!!! Skönt att höra att det blev en liten bebis trots tidiga spökveckor :)
Så fina! :) roligt att äntligen våga sig på sånt, måste kännas skoj :)
Så mysigt!! Längtar till det är min tur! :)
Känner mig också såååå uppblåst! Tror knappt det kommer lägga sig, vecka 11 nu och värre än någonsin..
Mysigt att drömma om förlossning, fast kunde ju gått lugnare till ;)