Plus igen efter mf/ma
Telgebo, underbart att du får göra VUL imorn! Skönt att de tog dig på allvar. Det är jätteläskigt så klart men skönt att få veta och att slippa gå runt och vara orolig.
Telgebo, underbart att du får göra VUL imorn! Skönt att de tog dig på allvar. Det är jätteläskigt så klart men skönt att få veta och att slippa gå runt och vara orolig.
Ja, Odd får man inte missa. Men det är ett annat program alltså? Brukar aldrig se sånt där, vill absolut inte se förlossningsfilmer så jag kommer gå när de visar det på föräldrakursen.
Nu är jag tillbaka från lunchträning. Vilka vårkänslor man får ute :)
Angående förlossningsrädsla så känner jag nog lite som Sofy, har inte fattat än och vet inte vad man ska vänta sig eftersom man aldrig gjort det förut. Det löser sig liksom. Förlossningsfilmer vill jag i alla fall inte se för jag är inte så intresserad och är lite känslig för blod och sånt. Vill se sånt lika lite som jag vill höra om andras skräckhistorier. Alla är olika och ingen annan kan tala om hur det blir för någon annan.
Ja suck, viktuppgång är lite jobbigt.. Det ska man väl inte heller jämföra egentligen. Vissa går upp jättemycket men går ner det snabbt igen och vissa går upp lite men det stannar kvar. Verkar inte finnas nån logik egentligen, det blir som det blir.