Inlägg från: färnik |Visa alla inlägg
  • färnik

Plus igen efter mf/ma

Happiness skrev 2011-02-17 12:53:09 följande:
    Kan inte du göra det...du har ju varit en sån kanon tråd-skötare hela tiden. jag skulle bara sabba hela tråden. Blommor opch grejer överallt
    Fixat! Hoppas att det duger... Skrattande
  • färnik
    Längtan efter liten skrev 2011-02-17 12:58:26 följande:
    Jag tänkte faktiskt testa att dricka hallonbladste denna gången, har hört mycket bra om det...
    Det har jag just börjat dricka! vet inte om jag märker ngn skillnad ännu dock...
  • färnik
    Längtan efter liten skrev 2011-02-17 13:05:08 följande:
    det kanske inte funkar, man vet ju inte.. men det är värt sin chans...
    det kanske kommer igång snart =))
    Ja det är ju nyttigt, om inte annat. Skrattande Jag dricker det i förhoppning att livmoderhalsen ska påverkas lite extra av sammandragningarna, så att det fungerar med igångsättningen sedan om 3 veckor!
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-02-17 13:08:12 följande:
     Men om det gör någon nytta vet jag inte... Inte känner jag mina SD mer än innan...
    Jag vet inte heller om jag känner ngn skillnad. Det varierar åtminstone för mig ganska mycket oavsett, så det är svårt att veta om hallonbladsteet har ett finger med i spelet eller ej. Flört
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 13:12:32 följande:
    Hallonblads te sa du...Köper man det på hälso-kosten?
    Här fans det inte på hälsokosten iaf... Jag har köpt härifrån: www.re-fresh.se/catalog/product_info.php  Beställde på måndagen, brevet kom på tisdagen. De har butik i Gbg också...
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 13:14:14 följande:
    Oj nä det lät ju inte något vidare. jag vill inte ha sjukt ont i magen. Blir bara orolig då.
    Jag får inte ont i magen iaf, så det kan nog variera!
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 13:16:48 följande:
    Färnevik: listan blev jätte fin! Ska vi flytta ner INGA och ctjes också. Har inte sett dem i tråden och datumen har ju passerat....
    Det tycker jag! *he he* Tänkte bara flytta ner de som garanterat måste ha fött nu, men det vore ju trevligt att hamna lite högre upp på listan... Oskyldig
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 13:47:02 följande:
     Nä det är vårat jobb att se till att våra barn får de allra bästa föräldrarna och då får man jobba lite hela tiden
    HjärtaHjärtaHjärta
  • färnik

He he, japp!

Ja ja, som jag skrivit tusen ggr innan ungeäfr, hoppas verkligen det blir bebis runt den 10:e för min del!

• färnik

Nu har jag tittat på sängen, Gud så gulligt!!! Hjärta Verkligen jättesött! (TÄNK om det trots allt skulle bli en liten kille nu!? *he he*)

Det här är vår spjälsängssatatus...

dvs stående bland skräp och bröte på brygghusvinden sedan över 3 år tillbaka. Jag tror inte jag kommer ta ner den innan förlossningen... utan det får fixas lite snabbt och lätt när vi isf är hemma med bebis sedan.

Jag har inte ens köpt ett paket blöjor, och vet inte om jag kommer göra det heller innan förlossningen. Kanske tar vi det isf på vägen hem från bb? Känns jobbigt att förbereda, ifall vi sedan inte får använda sakerna... Obestämd
  • färnik
    telgebo skrev 2011-02-17 13:53:36 följande:
    Nu har jag lagt till mig i BF-listan
    Heja! det ska gå bra för dig också!!! Hjärta
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma