Plus igen efter mf/ma
Muffe80 skrev 2010-10-18 16:36:59 följande:
Men då måste ju många få komma tillbaka senare om bebisen ligger helt galet då? Sofy- jag bor ca 1,5 timme från Sthlm.. bor inte där det står i min pres
Jag kommer ihåg att de snurrade med siffrorna rejält när jag gjorde KUB:n också. Ska se om jag hittar pappren *har oordning*. Det som de räknade ut stämde inte med det gyn.läkaren räknat. Men jag blir tveksam hur mycket des er på måttet och hur mycket de går på tiden. Vet bara att jag tyckte det stämde dåligt på mig också.
Ska leta efter mina resultat från KUB:n.
... JÄVLA FL!!
jag är inte orolig för att den INTE växer, för det GÖR den.. som sagt, 1,5 cm på 10 dgr är KANON! De är som sagt BARA dateringen jag irriterar mig på, hur sjutton de kan skilja så mycke.. för alla!
Grr!
Sofy på krigsstigen!

De är väl olika mellan olika läkare, BM, utrustning o allt vare är. Bebis hade växt 1,5 cm, de är kanon och jag är nöjd me de. Spelar egentligen ingen roll vilken vecka jag är i, kör på de från SM, sen kommer den ju när den kommer ;)
Förstår känslan me barnvagnen, tror jag.. haha! Men ååh de låter verkligen som de flyter på fint! Va glad jag blir!!