Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Hohoo.. tänkte ba kika in.. de är tydligen helt galet på förlossningen just nu, så jag valde själv o avvakta.. har ju ont men jag överlever ju hemma, så vi kom överens om att jag ringer in när ja vaknar o så kommer ja in imorn förmiddag på koll istället, om de inte blir värre inatt eller om ja inte kan sova då, då ska ja ju in iallafall :) 

Så, nu blir de till att försöka sova så återkommer ja imorn nångång runt lunch typ! :)

• needtobreathe

Jag gick upp för en timme sen.. har sovit dåligt inatt me ont neråt, haha usch. Fortfarande samma ont som innan, dvs mage + rygg, ska äta lite o sen får vi se om ja åker in för en koll eller om ja avvaktar :)

Kram på er!

• needtobreathe

Här är jaaag.. o som Sugar skrev så tar ja ju självklart me datan om de händer ngt! :) Låg död i soffan igårkväll o hade ont, massa sammandragningar som faktiskt började kännas o inte bara va obehagliga, men de avtog ju såklart.. grr! Jäkla unge o jävlas me mig! Men men.. nu ska ja vila lite igen, sovit dåligt..

Kram tjejer!

Odd, Superfina bilder!! :D

• needtobreathe

God morgon tjejer.. :)

Har varit vaken sen 02.30.. suck! Ont ont.. ska köra C till jobbet nu o sen hem o vila, släpper de inte åker ja nog in senare för koll, de här är inge kul.

Hörs senare, kram!

• needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-03-21 11:01:04 följande:
    Lycka till Sofy, lider så fruktansvärt med dig ska du veta
    Tack gulle!

Nej de ska du absolut inte göra! Som ja sagt innan, alla har vi våra olika krämpor/problem! ;) Min unge gillar o jävlas me mig så nu jävlas ja me honom.. moahaha! Tar tag i hans rumpa o skakar lite lätt, eller pillar på hans fötter, haha! Gillas icke ;)

Nä men vi får se, skiter i o åka in idag, ska ju till min "fantastiska" BM imorn så får se om hon har någe vettigt o säga för engångsskull.. om inte åker ja in imorn när ja vart där! :)
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-03-21 11:11:59 följande:
    Jo klart jag gör, kan inte göra så mycket annat..
    Även om det är bra att han stannar några dagar till, så kan jag inget annat än hoppas att han tittar ut snarast för din skull..
    jag kan bara tänka mig hur eran relation kommer se ut, ni kommer jävlas med varandra hela livet :)
    din lilla rackarunge.. Kanske är läge att införskaffa honom en snickarbod?
    Haha äsch, nu får han komma om han vill.. v 36 nu, så de e helt ok! ;)

Joootack, envis galen unge.. men inte så konstigt me oss som föräldrar, va hade man kunnat förvänta sig? ;D Hohoo!
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-21 11:36:05 följande:
    Jobbigt att du mår så dåligt Sofy.
    Tur att det inte är så långt kvar.
    Ja de e inge kul längre, haha.. men som sagt, ska inte gnälla! ;) Vore dock skönt om han kikade ut innan igångsättningen.. men annars äre bara 21 dgr kvar.. de ska ja nog orka! :D

{#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe

Hemma efter en halvdag me fika me en kompis, en förbi ma & pa för o hämta skötbordet som pappa målat svart, såå fint! Så nu står det ÄNTLIGEN på plats!!

Däremot.. haft mer rosa flytningar idag.. så nu kanske de e dags o ringa in ändå o kolla me dom!

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-21 20:09:10 följande:
    Men har du inte varit inne än??? Galning!
    Hur mår Devin därinne, studsar han runt och sparkas fortfarande eller?
    Haha nej.. ja e lite seg.. jaaadå, han har full rulle därinne! Vi brukar leka på dagarna för han e som sagt vaken när jag är, o sover när jag gör ;) Så lite duktig är han faktiskt! :D

Men ja ska ringa in nu tänkte ja.. bättre sent än aldrig! :)
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-21 20:20:14 följande:
    bra!! berätta va dom säger!! hehe
    Haha i will! Ge mig 5 min bara ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma