Plus igen efter mf/ma
Grattis till dig MCT!
Grattis till dig MCT!
MCT: Åh så söta de är stort grattis igen!
SoMa: Hoppas det gick bra för dig!
Åh vilken söting Mabaja! Jag ryser av att se småttingar detär ju så underbart!
Stort grattis till er Soma!!!!!!
PLutten: Jag provade det efter mitt MA och det smakar huggormen tycker jag. På mig vände det nästan innan jag fick ner det. Men man tycker ju olika för jag fick tipsest av en som sa att det smakar som en grogg utan sprit.... Jag håller inte med men det kan ju vara värt att testa.

Läser och gläds med er alla!
Ni som är gravid i sommar kom ihåg att vara försiktiga i solen. Förra sommaren var ju vag gravid och jag var inte så försiktig och nu kan jag se färgförändringar i ansiktet. Inte så kul men jag kan ju varna er så ni inte råkar ut för samma
Grattis Javisst! Skönt att allt gick bra!
Grattis Plutten! Vilken upplevelse!
PLutten: Gisses vilken förlossning! Skönt att allt gick bra! Om vi fått åka längre än vad vi gjorde så har nog Herman kommit i bilen och jag vet att min make sa att han skulle sålt bilen hellre än städa ur den
Grattis till lilla Julia!
Lisa: Messmör det kanske hjälper???
Acure: Jag fick järninjektioner eftersom min mage blev helt upp och ner av järntabletter. Jag gick på toa typ 10 gånger innan jobbet det är ju inte hållbart. De 2 första fick jag på förlossningen för man kan må dåligt av dem sedan fick jag på VC och av min bm. Man fick ligga kvar en liten stund efteråt och jag kan ändå säga att jag efter vissa av sprutprna blev fruktansvärt trött så ska du ha såna åka hem och lägg dig efteråt!
Acure: Jag har en lite blödning i v 20 med Herman och höll på dö kan jag säga men det gick ju bra ändå. Vet fler som haft det du har inte lyft tungt/tokigt eller nåt för de kan ju bero på det också!
Stort grattis KMW!
Grattis!