• Evve81

Plus igen efter mf/ma

MCT: Det är säkert ingen fara!

Jag har varit på mitt sista BM besök på morgonen. Det tog henne FLERA minuter att hitta hjärtljuden. Dessutom var barnen med....... Jag höll på dö under tiden även fast man hörde flödet i moderkakan och att bebisen rörde sig men det var INTE kul

• Evve81

jag har svamp som aldrig försvinner. Eller jag behandlar och sedan är det bra ett tag och därefter kommer det tillbaka. Man ska ju kunna få en tablett som tar bort ALLT men jag glömde att säga det till doktorn igår.... Enligt min bm får jag ha svampen till bebisen kommit. Kan det liksom stämma. Man känner sig ju inte sådär jätte fräsch direkt!

• Evve81
    Mamma till W skrev 2011-07-26 11:26:36 följande:
    Det kan nog stämma. Jag ammade ju så w var på utsidan! :)
    Ska ju till läkaren om en vecka igen så då ska jag fråga igen för han måste ju kunna skriva ut den så man kan ta det efteråt!
  • Evve81
    SoMa72 skrev 2011-07-27 08:35:13 följande:
    Härligt att se ett litet hjärta slå... Jag ska på mitt första vul idag och är (kanske) i v 7+1, jättenervös! Oroar mig precis hela tiden, just nu bara för att jag mår så bra, så du är då verkligen inte ensam

LYCKA till idag!!!!

AngelinaJo: Jag är i v 40 och oroar mig fortfarande ibland. Dock tycker jag att det blev mycket bättre när man känner bebis varje dag!

• Evve81
    SoMa72 skrev 2011-07-27 08:48:26 följande:
    Tack pluttan! Haha, ja det vore ju fantastiskt om det trots allt är två, även om gyn sa att "nu blir det bara en bebis"..
    Det kommer gå suveränt bra. Tider för sånt borde man få på morgonen så man slipper oroa sig hela dagen innan!!
  • Evve81

Kjaam: Åh vad härligt med lite (mycket) extra pengar!

sugar: Härligt med fullt hus!

Bf imorrn och inte någon bebis på G ens. Vi åker och badar istället. Bäst att passa på nu innan bebisen kommer. På fredag till veckan har vi lovat barnen att gå på bio. Först var det sonen men dottern ville också följa jag hoppas INNERLIGT att bebisen har kommit ut då så maken kan gå med barnen eller att bebis inte har kommit ut så får väl jag vara hemma.........

Igår hade de halva priset på Villervalla här. Så jag shoppade massor men inte till bebis utan till de stora barnen. Värsta fynden tycker jag då

• Evve81

2barnsmamma: Det känns bra. Alldeles för bra för att jag ska tro att det kommer någon bebis snart....... Alltså jag kan ha några onda eller det är fel ord men kännbara sammandragningar sedan ingetmer. På tisdag ska jag till spec mvc för ny hinnsvepning..... Om det behövs eller inte bryr jag mig inte om men nu är jag sjukt less på att vara gravid så nu försöker vi utnyttja tiden till att göra roliga saker med de stora barnen innan bebis kommer!

Ibland önskar jag att vi vetat vad det är för sort på bebis nu har jag handlat en massa Villervalla kläder på halva priset till de stora barnen. Till bebis handlas inget mer förrän vi vet vad det är.

Hoppas ni alla haft en toppenlördag!

• Evve81

MCT: Kram till dig! Det SKA ju gå bra den här gången fast jag förstår dina tankar det gör vi alla här.

Kjaam: Åh vad jobbigt! Tog ju min bm LÅNG tid sist jag var där att hitta hjärtljuden också. Då var jag så himla orolig men bebis låg nog på ett sätt som gjorde att det inte hördes.

Bf imorrn men ingen bebis så långt ögat kan nå

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma