Dag och natt skrev 2011-02-05 18:14:13 följande:
Sofy: Oj oj oj!! Hoppas allt går bra! De verkar ju ha stenkoll på dig i alla fall.
Sugarrush: Verkar inte som din (och min..) dröm gick i uppfyllelse just nu för det verkar som att mensen har kommit igång nu. Konstigt nog har jag nästan inte ont alls och jag har alltid haft väldig mensvärk tidigare. Kroppen är sig inte lik helt enkelt! Jag hade ju riktigt ont i magen vid ÄL nu och det har jag aldrig haft tidigare.
2 (3) barnsmamma: Åh förstår din situation och att det känns alldeles för tidigt för en till liten. Hoppas att det inte är något då även fastän du misstänker det.

Varför väntar du så länge med att testa dig? Tror du att det kan visa positivt även för din förra graviditet fortfarande? Kram!!
Det vet jag inte :-/ jag var med om något igår !!
När jag var på toan innan läggdags då kollade jag på pappret och såg liiiiiiite rosa/vitt på pappret jag trodde genast det var mensen och torkade igen men inget kom jag tog pappret och stopade liiite in i vaginan för att se om det skulle komma mer men nääääh :-/ satte på mig binda men näääh och över natten och sitter fortfarande här men nääääh inget alls..
Vad är detta ???
Är det nidis eller mens eller vad ???
Sen fiser jag MASSOR precis när jag blev gravid med elias det var ett tecken för mig fes och fes och fes

shit jag måste mår ett neg test när jag testar mig..