acure skrev 2011-02-18 16:59:43 följande:
2 barnsmamma, huuu vilka läskiga historier, borde inte ha läst det nu när jag är ensam hemma. Men det verkar ju iaf vara snälla andar omkring dig. Häftigt vad mycket vi inte vet om saker här i världen...
Du ska inte vara rädd gumman om det skulle hända dig ska du bara veta att folk som dött men varit goda är goda och vill hjälpa dig och din familje.
Och man sak alltid lyssna om man hör ord i sin huvud.
Men sen finns det onda andar en av dem jag blev jagad av min kompis sa som oxå varit med om detta om andar att hon berättade att han/hon var ont men att jag skulle stanna till men det jag kände var oro och räddsla och en varning jag sulle lämna stället fort.
Men det detta med Elias som hände 2 dagar sen var en varning med men en god varning jag skulle ha lyssnat.
Han ville bara säga att något skulle hända.
Pappa har sagt till mig att hans mamma var en häxa men en god häxa som kunde spå och se i framtiden och massa mer men när vi föddes gav hon aura till min lossas bror från pappas sida och han hade aura och kunde se folk hur deras signaler i kroppen var om dom var onda eller snälla människor något konstigt. men han gjorde ett pisstag vet inte vad och plötsligt försvan det.
När jag var mindre berättade pappa att hans mamma ville träffa mig men jag frågade pappa men hon var ju död men pappa sa ja hon är död men hon vill se dig men att jag inte skulle bli rädd om hon skulle hälsa på.
Men nu har pappa berättat att jag har något som gör att jag kan höra se och vara med om andra liv som dött och det är det jag är med om nu.. läskigt faktist men något jag är glad över.
Pappa kan oxå men mamma fick aldrig då hon inte trodde.