mallanis skrev 2011-02-18 18:55:40 följande:
Telgebo- gött med testet!!!
Marlyn- Håller tummarna stenhårt för dig, och hoppas att allt ser toppen ut på tisdag!
2barnsmamma- Oj va du har varit med om. Jag är naturvetare men har vänner som tror stenhårt på liknande upplevelser som du beskriver och har berättat ordentliga historier. Jag har också varit med om en del som varit svårt att förklara ur ett naturvetarperspektiv ;) vi vet nog inte allt och livet är inte svart eller vitt ;) Ibland får man ju känslor och ingivelser som är bäst att följa!
Ett hus vi tittade på så gick jag ut i ladugården och fick rysningar i hela kroppen,(är inte särkilt rädd eller orolig av mig annars) Mannen märkte på mig att det var något och frågade vad det var. Jag svarade bara att hit skulle jag aldrig våga gå ensam när du är borta på jobb. Köpte inte den gårdenkan jag säga utan i vårt hus finns bara positiv energi hit kan jag bjuda mina "intuitiva" vänner och de kommer att känna sig så hemma....
Jag har själv drömt en del "sanndrömmar" iaf förr och min mamma har berättat att min mormor var likadan... Tror nog att min mormor fortfarande spelar en roll i mitt liv fast det är många år sedan hon dog =) mina fina mormor!
Fy fan vad läbbigt

får ryssningar om detta jag läser ju

brrr kallt det blev..
Någon som ville ha sin ladgård för sig själv tydligen.
Var det bra eller dåliga sanndrömmar ?
Min kompis var en som drömde sanndrömmar hela tiden men vissa av dem var otäcka.
Min sambon killkompis hans mamma dog av canser och ingen fick berätta för någon annan inte änns jag fick berätta för hans ex som var min tjejkompis.
Det var ass jobbigt men jag var tvungen.
Men en gång ringer hon till mig och hon visste ingenting och säger till mig
''carina jag drömde om en riktig äklig döm i natt''
-vadå vad var det då? svarade jag
''Jag drömde om att P mamma var död och att hon hälsade på min innan hon dog och sa något''
- jag men vad var det hon sa då?
''Jag vet inte sa hon hon sa bara att jag skulle ha koll på P sen försvan hon bort''
Och då berättade jag för henne att allt var sant hon hade dött den natten då hon drömde om detta.
Och hon mådde JÄTTE dåligt.