Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Nuttans Mamma skrev 2011-03-23 09:42:12 följande:
    Godmorgon på er tjejer, hoppas ni iaf har sovit gottigt :O)

Det är väl en myt att sex kan ge missfall?
    En frisk graviditet kan inte påverkas av sex o ge MF :) Jag hade ett av mina MF förra året, började dagen efter sex i v 4+6.. men de va ju inte pga sexet, utan skulle nog kommit ändå - även om det kändes pissigt just då.

Vi undvek dock att han kom i mig dom första veckorna denna grav, bara för de kändes bättre.. men vi hade sex som vanligt från början ändå.
  • needtobreathe
    Nuttans Mamma skrev 2011-03-23 10:23:16 följande:
    Ja, precis.. han får komma utanför haha.. ;O) Så inte ja, nu blir det säkert inte så men, att ägget blandar sig med spermierna och inte hittar att fästa sig hehe.. :O) Men tror sex kan påskynda ett kommande missfall eller mens typ?
    Haha ja ;) Hahaha va? Ditt ägg har väl garanterat redan fäst om du e 6+2? :p

Jo de kan de säkerligen.. men som sagt, MF kan man ju inte påverka själv.. de händer liksom bara.. annars hade vi inte suttit här allihop me x antal MF/MA i bagaget för de e ju inte ngt man vill ha.. men som tyvärr händer.. naturens gång..
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-23 15:35:53 följande:
    Mmm det blir bättre Telgebo... jag sov låååånga nätter och sen 2-4 timmar i soffan varje kväll... skitroligt men det vänder. Nu har jag slutat sova middag! ;)
    Hahahahahaha, de kommer tillbaka.. ännu värre!!! ;)
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-23 16:50:42 följande:
    Men godmorgon solsken! Nått annat glatt att komma med! ;P
    Hahahahaha ;) Jag har lite uppdateringar till dig, msn? :D
  • needtobreathe
    Odd; Spännande i vilket fall! Och mysigt me tanken på en till liten framöver.. när det än blir! Håller tummarna för att testerna visar det du vill :) Har du förresten hört av Happi?

MCT; Dont worry!! Tycker också de är sjukt att säga att ju mer illa man mår desto starkare grav! Alla är vi ju olika. Min mamma mådde toppen me mig i magen, aldrig mått så bra enligt henne själv - inga krämpor alls. Och ut kom jag, haha! Och jag har ju inga syskon, så har inget o jämföra me.. men min grav har ju vart skitjobbig.. så vare sig de är genetiskt eller ej, alla mår vi olika o inget är mer rätt än ngt annat!! :D
  • needtobreathe

Har varit hos BM nu.. v 36! Puh.

Blodtryck; 110/65
    SF mått; 33 (följer min kurva exakt fortfarande)
    Hjärtslag; 175-180 (gick ner till 155 efter en stund när hon inte pillade honom under fötterna)

Hahahahaha!! Devin är en sjövild buse därinne konstaterade hon.. som om de va ngt nytt? ;D De åkte fötter o knän o en rumpa putade ut lite varstans hela tiden.. hahaha! Han e så jäkla rolig. Huvudet är låååååååångt ner i bäckengången o fixerad, så nu försöker ja prata snällt me honom om att han kan försöka trycka sig ut också.. får se hur de går..

• needtobreathe
    Pancakes skrev 2011-03-24 09:27:58 följande:

Oj, det där talar ju emot "myten" att killar har låg puls. Vår hade 135-140 sist och det tolkade jag som att det är en kille.

Låter som det snart är dags för dig! Vad skönt att han varit kvar så länge ändå!

Haha jaa ;) Han har alltid gått emot den myten.. aldrig legat under 150 typ.. men så e han ju vaken mest hela tiden också.. som sagt - sjövild! :) Men det blir skoooj!

Nä nu hoppas ja fan han letar sig ut därnere.. snarast!! ;D
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-24 09:33:36 följande:
    Han kommer bli intressant som 2-3 åring.... hahaha! Eller så blir han som min mellansyrra... hon hade nån slags hjälm av skumgummi och galon för hon klättrade innan hon gjorde nått alls.... slog skallen överallt.. det har ju satt sina spår också.... hahaha! Cool
    Hahahahahaha!! Som Charlie då.. han dunkade huvudet i golvet tills han svimmade.. men som sagt, två föräldrar me adhd kan ju bara sluta på ett sätt ;) Blir nog roligt, full rulle är ju min melodi! ;)

Ja va inte riktigt så dum så ja dunkade huvudet överallt, men klättrade i träd o hoppade ner o bröt fötter o fan o hans moster.. haha!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-24 09:40:07 följande:
    Jahaja... det låter som det kan bli nått i stil med "fullt ös medvetslös!" de kommande åren då!!
    Oooja ;) Jag är redo! De här me att vila o sitta hemma är inte riktigt min grej.. så helst full rulle tack! :D Roligare så! (Kanske får ångra mig bittert sen.......)
  • needtobreathe
    Odd;

Jag ser på första men inte på andra.. hoppas dom billiga testerna ger vettigare svar!! :)

Inget nytt från Happi, någon?!?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma