Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Muffe skrev 2011-03-28 22:49:52 följande:
    oj trodde inte dom gjorde utan bricanyl... hm! :)

det är ju bra att de kollar med ctg osv efteråt men jag skule nojja mig i alla falll... men men, mycket kan hända, han hinner kanske vända på sig!
    Haha nä ja vet inte.. men tydligen gjorde dom de ;) Ja äter ju inte frukost så ja va redan fastande, för annars ska man va de.. sen låg vi kvar tills strax efter kl 12.. va där 8.30 imorse.. så dom hade ju koll. Men ja va inte orolig, o är inte nu heller.. han mår prima därinne, lattjar runt o härjar som vanligt.. :)

Jo de e klart :) De lööser sig alltid! :D
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-30 10:27:16 följande:
    Usch vad hemskt... börjar gråta på jobbet!

Tycker ni att det är tidigt att göra vändingsförsök i v 35+3 eller är det en normal tid?
    De är normalt för förstföderskor. Mellan 35+3 - 36+3 :)
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-30 11:17:27 följande:
    Sofy, hur mår DU???? Inte många dagar kvar nu?
    Hur är det med Devin?
    Ja mår sådär.. hade sammandragningar nonstop igårkväll, helt matt i kroppen, hjärtklappning o kräktes som en gris.. hade även "kramper" (värkar?) men somnade sen av utmattning.. fiiifan! Nää.. 11 dgr.. tack och looov!!

Busungen mår bra.. han snurrar runt därinne haha, vill ju inte ligga me huvvet ner längre tydligen.. men men ;) De löser sig.. ja skiter i de faktiskt.. bara han kommer uuuut o att de blir den 11e NU!! ;)

Hur mår duu?
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-30 11:09:15 följande:
    35+2 menar jag...
    skulle ni hellre gjort försök att vända i 35+2 eller 36+2?
    Spelar la ingen roll? Ja gjorde 36+2
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-31 17:40:08 följande:
    Tack Pixan!
    Hmm... så 156 kan vara vilket som alltså, men kanske liiite mer sannolikt en tjej.. om det stämmer...
    Hmmm...klurigt det här...!
    Näää!!! Devin har haft från v 14 när dom började mäta 156, 154, 163, 158, 175.. o de är garanterat en grabb!! ;)
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-31 17:55:41 följande:
    Hmmm ja den där Devin förvillar ju statistiken... Ett galet energiknippe han, precis som sin mor..
    Hahaha, han gör ingenting som man "ska".. dom "ska" ju sova mycke nu också, 4 tim i sträck typ eller va min bm sa, o va man läser.. men han e ju vaken hela dagarna, sover nåra timmar på natten o härjar igång igen vid 4-5 på morronen.. så nä, han förstör nog all statistik den där lilla parveln! ;)

Jooo.. kanske är så.. duracellkaninerna! Haha! :D
  • needtobreathe
    pixerpie skrev 2011-03-31 17:54:38 följande:
    Men han verkar väldigt speciell din grabb... Så man kan aldrig veta *blink*
    Hm... Intressant ... de med pojkar runt mig har aldig haft hjärtslag över 145. Men såklart det är individuellt... Har du själv hög puls??

Njut av din graviditet nu sista dagarna, hoppas du får en fin upplevelse av förlossningen!!
    Kram!!
    Hahaha ;) Nä du har nog rätt! Han e one of a kind.. njae, eller jo.. pga min adhd brukar ja ligga rätt högt.. om ja medicinerar ligger ja däremot lägre ;)

Tack så mycket!! :D

Kram
  • needtobreathe

Hohooo tjejer!

Ja härinne vare dött.. har inte hängt me så bra senaste dagarna, fullt upp me o fixa. Men nu är de mesta faktiskt klart, på riktigt ;) Bara väskorna som ska packas till BB :) Men de tar ja nästa vecka. Har dammsugit, tvättat, plockat o skurat golven FÖR HAND idag.. hahaha! Snacka om seriös tjej.. rent blev de iallafall! ;) Och ont fick jag.. så nu har ja suttit i badkaret i 2,5 timme för o inte ha lika ont, haha. Jaja, nu ska vi iväg för middag me C's polare, sen hem o sova. Nästa helg blir toklugn, måste ladda upp för måndagen så ja har krafter. Så "sista helgen" vi flänger runt nu sa vi, vilan behövs sen.

Köpte nytt spjälsängsskydd igår, hade ett vitt men jag avskydde det, så blev ett svart ;) Sängmobil är inköpt också, blev en fisher price rainforest, ganska söt. Inte den ja ville ha men den fanns ingenstans tyvärr, men de här får duga.

Ang babyskyddet.. vi ska inte montera de i bilen, känns ganska onödigt då de ändå ska me in på BB sen liksom för o plocka me Devin hem ;) Så de står på balkongen nu redo o tas me bara. Skönt att alla bitar fallit på plats nu iallafall, me rensning, plock o fix osv. Ska ta lite bilder i helgen så ni får se hur FINT de faktiskt är här hemma nu!

Ha en bra helg tjejer! Jag är nog ganska off nu sista veckan, ska sova när jag behöver, plugga de sista o sådär.. men kikar in så ja har lite koll på er iallafall ;) Och berättar självklart om de händer ngt!

Ta hand om er sålänge, och justja.. kommer nog finnas på bloggen ibland, nog mer där än här trorjag; http://ourlittlemiracle.blogg.se - där kan ni följa om de händer ngt.

Kram!!

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-04-01 20:06:58 följande:
    Ta hand om dig Sofy, ska följa bloggen!
    Jaa, gör så vännen! Sen finns jag på Msn även om ja alltid står som offline också :)

Läste nyss i andra tråden, fyfan va du ska behöva gå igenom!! Inte okej! :( Hur känns det nu? Bra iallafall med en läkare som fattar grejen, och hoppas ni nu får en riktig utredning med ordentliga svar! Samt all hjälp som går att få inför nästa försök.

Ni finns i mina tankar varje dag!! {#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe
    Sötfilur;

Som 2barnsmamma skrev så kommer dom försöka putta honom rätt igen om han ligger fel då, o sen tar man hinnorna för då sjunker han ner lättare. :)

Idag låg han me huvudet ner igen men rörligt.. o han snurrar runt som fasen så man vet aldrig me honom ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma