Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Gott nytt år förresten. Skål
    Hoppas att ni som vill knipa över nyåret lyckas med det. Själv har jag inga intentioner att tillbringa nyårsafton på förlossningen, och känner inga tecken på att det skulle bli så heller.
    Kram på er!

• kajsalisa

Hm... Låter ju nästan som att nåt skulle kunna vara på g Cat! Kniiip några timmar till... ;)

• kajsalisa

God förmiddag alla fina tjejer! Hoppas ni hade en trevlig kväll igår. Nån som har poppat, eller klarade vi oss alla över årsskiftet? Bf för mig idag, men inga känningar alls. Kan tänka mig att plutten stannar kvar därinne åtminstone kommande vecka, och det känns helt ok med mig. Mår fortfarande bra och känner ingen större stress...

• kajsalisa

Wiiieeee! Fick precis ett SMS från min vän som hade bf den 27e, å nu har vattnet gått och värkarna startat. Vi har följts åt under hela graviditeten, och nu är det äntligen dags för henne. Plötsligt blir allt så verkligt för mig också. Shit så coolt... :)

• kajsalisa

Välkommen hit Jania och grattis till plusset. I trådstarten finns en länk till bf-listan. Skriv gärna in dig där om du inte redan har hunnit göra det. Vågar nog påstå att Sofy är något av en expert på illamående, hon kan säkert besvara många av dina frågor...

• kajsalisa

Usch va tråkigt Sofy. Du som ändå mått hyfsat ett tag, bortsett från SD. Jag mår bara bra. Bf idag, men inga känningar. Kan nog ta en vecka till, utan problem...

• kajsalisa

Ingen stress Sofy. Ta hand om dig och vila. Det verkar som att din kropp behöver det. Nu ska jag strax gå och sova. Kram kram!

• kajsalisa

Ja ni.... Var håller Cat hus? Förlossningen kanske?

• kajsalisa

Aj då. Killa Sofia under fötterna kanske?! ;)

• kajsalisa

I min mage är det high life sen 20 minuter tillbaka. Sammandragningar blandas friskt med att plutten därinne spjärnar å det grövsta så hela magen blir helt deformerad...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma