Plus igen efter mf/ma
Dom är absolut ljuvliga Lallan. Ooooh så fina!!!
Dom är absolut ljuvliga Lallan. Ooooh så fina!!!
Ååååh Havsklippan. Saknar ord... Skickar över ett gäng stora kramar.... \o/\o/\o/\o/\o/
Vilken underbar prins ni fått 2barnsmamma. Stort grattis!!
Underbara bebisbilder tjejer. Å Cat, jag älskar också Villevallas kläder. Färgstarka men ändå ganska könlösa. Me like!! På tal om att boa så har vi satt ihop och bäddat spjälsängen idag. Å nu håller jag på och syr ett bebistäcke man kan ha på golvet och bebistäcke till barnvagnen. Insåg att vi hade både gammalt täcke och lakan vi inte använder, så saxen och symaskinen har åkt fram. Är ju trots allt i v 38 nu. Skulle ju kunna bli när som helst egentligen. Nu ska vi bara hämta skötbord och bilstol hos en vän, sen är vi mer eller mindre klara... :)
Happiness; har också byxor från Mamalicious som jag älskar. Å vettiga priser är det också. Var har du köpt dom? Jag hittade mina på Lovely Mama på Övre Husargatan har jag för mig...
Min tur att spamma. Orkar göra noll på jobbet....
Söta Röntgen, har du lust att lägga till mig också? Är så nyfiken på dom fina bilderna alla pratar om...
Är Mamalicious små eller stora i storlekarna på jeansen? Bra att veta om man bestället på nätet? Provade HM:s mamajeans igår och tyckte att det blev lite gällivarehäng med dem.