Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Då får vi vänta på Björnis nu då. Undrar hur det går för henne??

• kajsalisa

Fråga: Nån som vet om man kan infoga bild här på FL direkt från sin iPhone? Jag har försökt förut men inte lyckats. Vill ju lägga in ny bild i magtråden, men är för lat för att packa upp datorn och dra igång den...

• kajsalisa

Håller med! Bra att du stannade hemma Miraclee... Muffe; det där är ju så individuellt. Varför inte jobba om man mår bra?! Jag jobbat som idrottslärare och jobbade fram till två veckor före bf då jag fick ett naturligt brejk i form av jullovet. Men om bebisen hade kommit tidigt hade det kanske varit jobbigt...

• kajsalisa

Grattis på födelsedagen Happiness!! Stor kram till dig!!

• kajsalisa

Cat; inga känningar heller än så länge. Nyss hemkommen från bm. Något högre blodtryck än tidigare, 115/80, magen växt ytterligare en centimeter så 36 cm nu och bebisens hjärtljud 132. Hur mår du annars? Har ni bestämt er för namn?

• kajsalisa

Kram till Odd och tack till Smålandsjänta. Och joo, det är visst vanligt att bt går upp något mot slutet. Det håller sig ju fortfarande inom rimliga gränser så jag är inte orolig...

• kajsalisa

Här kommer mitt egoinlägg; mår blä!! Ont i halsen, ont i nacken och allmänt hängig. Förkylning eller influensa på g, ligger nedbäddad i soffan. Hoppas bara att kroppen är listig nog att inte dra igång nån förlossning så länge man känner sig sjuk. Det vore ju inte så kul...

• kajsalisa

Stort grattis till din prins Björnis!!

• kajsalisa

Stort grattis till din prins Björnis!!

• kajsalisa
    Cat79 skrev 2010-12-28 18:45:19 följande:
    Skönt att ändå värden är ok för dig med, vanligt med blodtrycket och inget att oroa sig för. Jag mår jättebra, inga känningar.... har inte ont någonstans konstigt nog. Vi har inte bestämt namn ännu, har 3 pojknamn och 1 flicknamn än så länge. Ni då, har ni bestämt? Vi kommer inte bara ha 1 namn av varje vid förlossningen som det känns nu utan lite alternativ när vi ser honom el henne.

Hoppas du krya på dig. Snart är vi mammor Hjärta
    Näe, vi har inte heller bestämt namn. Eller jo, om det blir en tjej så blir det med största sannolikhet Abbey Linnea eller Abbey Elizabeth, men killnamn är ju så fruktansvärt svårt. Just nu ligger nog Ted och Adam i topp, men det lär ju hinna ändras... ;)
    Skönt att du mår bra. Jag får ont i fogarna om jag varit ute och gått lite, men annars inget.
    Är ni färdiga med alla förberedelser? Vi har lite tvätt av bebiskläder kvar att göra och så ska jag packa bb-väskan, men annars är det mesta klart.
    Var på Babyproffsen idag och hämtade ut Pampers gratisbox och så köpte jag underlägg till skötbordet och en skötväska. 
    Sen råkade jag slinka in på HM och köpte två pyjamasar och tre amningstoppar till mig... Drömmer
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma