Plus igen efter mf/ma
Då får vi vänta på Björnis nu då. Undrar hur det går för henne??
Då får vi vänta på Björnis nu då. Undrar hur det går för henne??
Fråga: Nån som vet om man kan infoga bild här på FL direkt från sin iPhone? Jag har försökt förut men inte lyckats. Vill ju lägga in ny bild i magtråden, men är för lat för att packa upp datorn och dra igång den...
Håller med! Bra att du stannade hemma Miraclee... Muffe; det där är ju så individuellt. Varför inte jobba om man mår bra?! Jag jobbat som idrottslärare och jobbade fram till två veckor före bf då jag fick ett naturligt brejk i form av jullovet. Men om bebisen hade kommit tidigt hade det kanske varit jobbigt...
Grattis på födelsedagen Happiness!! Stor kram till dig!!
Cat; inga känningar heller än så länge. Nyss hemkommen från bm. Något högre blodtryck än tidigare, 115/80, magen växt ytterligare en centimeter så 36 cm nu och bebisens hjärtljud 132. Hur mår du annars? Har ni bestämt er för namn?
Kram till Odd och tack till Smålandsjänta. Och joo, det är visst vanligt att bt går upp något mot slutet. Det håller sig ju fortfarande inom rimliga gränser så jag är inte orolig...
Här kommer mitt egoinlägg; mår blä!! Ont i halsen, ont i nacken och allmänt hängig. Förkylning eller influensa på g, ligger nedbäddad i soffan. Hoppas bara att kroppen är listig nog att inte dra igång nån förlossning så länge man känner sig sjuk. Det vore ju inte så kul...
Stort grattis till din prins Björnis!!
Stort grattis till din prins Björnis!!