-
Sötis!! Mina är inte heller så mycket större än vanligt. Ligger mellan b och c i vanliga fall och är nog typ c nu. Får se vad som händer när det är mjölkdags...rontgensyrran skrev 2010-12-14 11:17:08 följande:Åhhh herregud tjejer. De som har mycket får ännu mer!!! Jag har fortfarande 80 b. Mins tuttar har inte växt nåt alls, bara blivit bredare runt bröstkorgen. Jag vill också ha BOOOBS!!!! Inte alls avis ;P -
Happiness; Underbart, härligt, kreativt!!! Jag hade nog aldrig ens kommit på tanken, men så är jag ju också väldigt "opysslig" av mig... -
Men hjärtat då... Känner så väl igen mig. Man försöker intala sig själv att man är ok med att han är ute, men sen blir det så jäkla jobbigt, å inget finns det man kan göra, förutom att jobba på sin egen självkänsla.Odetta skrev 2010-12-14 20:52:12 följande:Åh...jag tycker sånnt här är så jobbigt
Mannen min ringde precis från julbordet för att berätta att han får skjuts hem och det är ju bra för då slipper jag hämta honom. Men han lät så himla....lullig
altså...han dricker ytterst sällan och jag har sett honom berusad och VET hur han blir och att han kan hantera det...det är inte det. Men det knyter sig ändå i magen på mig
Jag har inga bra erfarenheter av alkohol med mig i bagaget och när jag hörde hur berusad han lät så...åhhhh...pissjobbigt
Det här är ingen bra dag känner jag. vill bara gråta nu för har sådan ångest...
Stor kram till dig!! -
Det där är så svårt. Handlar det om att du inte gillar att han dricker eller handlar det om att du inte riktigt känner att du litar på honom när han är berusad? Ring om du tror att det får dig att må bättre...Odetta skrev 2010-12-14 21:12:17 följande:Tack...kramen behövs *kram tillbax*
Ja, och jag vill ju inte att han egentligen ska veta hur jobbigt jag tycker att det här är. Han vet det redan och går ju redan aldrig ut....så den enstaka gången som han går ut så vill jag ju inte förstöra det för honom liksom. och han har inte så många vänner som han umgås med utan har bara nu senaste månaden börjat umgås med några kollegor och jag är så glad för hans skull att han hittat några killkompisar han trivs med...och det är ju med dem som han är på julbordet. Men endå.
Dickandet är socialt...jag fattar det. Han dricker inte för att bli full utan för just den sociala biten....men fan, jag har levt med en alkolist som drack för berusningens skull och som inte kunde hantera det alls och det har satt sina spår. Då tar mina hjärnspöken över
Är det ok om jag ringer honom och ber honom att inte dricka så mycket mer eller blir jag den där jobbiga frun då som förstör kvällen med sina spöken? -
Odd; om han känner till ditt förflutna så tycker han förhoppningsvis att det är förståeligt att du mår dåligt när han dricker. Ingen lätt situation vännen. Följ ditt hjärta och prata, prata, prata. (fast inte när han är onykter förstås...)
-
Stort grattis till fint vul Maria. Blir också lite tårögd när jag läser såna härliga nyheter...
-
Egouppdatering; jobbar sista dagen imorgon och sen julfest med jobbet. Två veckor kvar lite drygt till bf. Sååå overkligt. Förra året så här dags var jag också gravid, än så länge lyckligt ovetande om att plutten därinne inte längre levde. OM vår bebis föds 4e januari, vilket inte är helt osannolikt, så skulle det vara på dagen ett år efter vi fick reda på ma:t. Snacka om jätteplåster på såret...
-
Hur går det Påväg? Nått nytt? Lugnt här i tråden idag...
-
Ok. Hoppas att den vill ta sig i kragen och titta ut senare i veckan då. Jag mår bra, har äntligen slutat jobba. :) Har haft så svullna fötter senaste dagarna, så idag har jag inte flyttat mig från soffan förutom för att hämta mat...
-
God morgon. Känner igen mig i det ni skriver. Halsbränna och elefantben. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta förra veckan när jag upptäckte hur mina fötter såg ut efter en dag på jobbet. Hjälp!! BM om 45 minuter. Måste komma ihåg att få min journal utskriven. Reser bort över jul och måste vara redo ifall pluppen bestämmer sig för att komma en vecka tidigare. Konstigare saker har ju hänt... ;) 38+2(3) idag...