-
Nja, vet inte... jag tror på flicka just nu. Men tidigare var jag ju stensäker på pojke... så ja, det kan nog bli vad som helstneedtobreathe skrev 2011-04-06 18:39:20 följande:Haha ;) Jag har också ojämnt nr på mitt ringfinger.. men ingen tjej här inte ;) Va säger din magkänsla?
-
Det är säkert ingen fara!Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-06 19:15:58 följande:usch va ont i min mage jag har just nu!! hoppas bara de e att jag behöver bajja eller nåt..
Är du hård i magen? Det var jag fram till förra veckan, typ. Det är tydligen vanligt.
Det är vanligt att vara gasig och lös i magen också... (fräscht samtalsämne, menmen)
-
Åh kära MCT klart du ska vara här hos oss!
Skulle just köpa pizza. Utanför pizzerian, 100 m bort, såg jag ambulanser. Jag körde fram o kollade.. FAN det ångrar jag nu. En ung kille har kraschat med sin mc, han ser död ut! Jag blir så ledsen, så ledsen. -
Telgebo, igår var du glad för mina inlägg, jag är en av de som försökt stötta dig. Dock verkar du inte kunna stötta MIG i det enda jag bad om igår för mig själv. Nämligen att det skulle sluta tjafsas. Att ni skulle släppa det.
Det var tydligen ett helt orimligt krav från min sida eftersom du fortsätter att påtala hur alla ANDRA tjafsar. Och nu skriver jag om just dig, för vi är flera andra som försökt byta samtalsämne.... Men DU återkommer hela tiden till hur taskiga vi är... Varför hänger du här då, om du utgår ifrån att alla är så elaka?? Vi försöker faktiskt hjälpa.
Jag tappar lusten att stötta dig när jag får NOLL respons tillbaka. Jag upprepar alltså, det ENDA jag bad om var att du och alla andra skulle släppa tjafset men det var tydligen helt jävla omöjligt!!!??!
Så jag har fan ingen lust längre. Även om du inte citerar och hoppar på just mig Telgebo, så sårar det att du provocerar mina vänner gång på gång. Därför lämnar jag tråden ett tag nu. Hejdå allihopa!
P.S Sofy, hör av dig när Devin kommit, jag tänker på dig. Kram! -
Åh KÄRA VÄNNER!
Vad otroligt GLAD jag är att moderatorn kom in och rensade lite nu...
Äntligen kan man våga hänga här igen nu då!
Har ju saknat er, mina vänner!
Sofy, jag har funderat på sätt att locka ut Devin:
1. Bröstmassage. Har hört ryktas att man kan få sammandragningar av att massera och dra i bröstvårtorna. Kanske värt ett försök?
2. Pollygodis. Alla killar älskar av någon anledning Pollygodis. Kan du inte vifta med några sådana framför snippan?
2-barnsmamma: Tänk om du är gravid igen, åhåhå vad coolt det hade varit, men lite tufft också. Jag tror att jag har ytterligare några små billiga stickor kvar hemma (jag hittade ännu fler när jag rensade i skåpet häromdagen) så om du vill kan jag skicka ett par! Jag kan dock inte posta dem förrän på onsdag eftersom jag är utomlands just nu, men maila mig din adress om du är intresserad!
Odd: Gud vad jag längtar efter att se dig och din förlossning! Vad lycklig du ser ut på bilderna också, du liksom ler dig igenom värkarna, vilket fullblodsproffs efter 5 förlossningar liksom!
Puss puss alla glada!
-
Prommis: TACK för välkomnandet, gulliga du! Vad schysst att du fått lite utrustning gratis!
2-barnsmamma, maila adressen så fixar jag när jag kommer hem på onsdag. Hör av dig om mensen råkar trilla in innan dess! (men jag hoppas i hemlighet lite på att den inte gör det... hehe... för jag tycker du verkar vara en så grymt bra mamma! Du fixar absolut en till nu, du är ju en riktig superkvinna!)
På väg mot Syskon: Shit vad snygg du är på bilden! Du ser så oerhört lycklig ut, du strålar!
Sofy: det är väl imorrn det är igångsättning om inte Devin hinner titta ut innan dess? Jag är så himla spänd och glad för din skull!
Ego: Idag 16+0! Igår efter en bamsemiddag med coca-cola, på en mycket högljudd klubb i här i Istanbul, kände jag någon som liksom kittlade min mage från insidan. Det var verkligen häftigt! -
Men då hinner du inte få dem innan du åker... eller? Hur lång tid tar det för ett brev postat i Sverige att komma fram till dig? Eller ska jag skicka dem någon annanstans, så du kan få dem där du befinner dig?3 barns mamma84 skrev 2011-04-10 13:46:22 följande:Tack underbra du
Jag hoppas jag skulle klara av en till men shit jag hinner inte byta nick nu
är fortfarande 2 barns mamma o nu 3 barns mamma och sen kanske kanske 4 barns mamma herregud börja känna mig som en vild kanin
Ja jag mailar adressen till dig
juste vi åker på torsdag på sverige o är borta i 5 dagar.. -
Jaha okej, vad bra! Jag kan skicka nu på onsdag, alltså den 13:e! Då borde du ha dem innan helgen..
-
Kajsalisa o safireee: ja, vecka 17 låter overkligt...! Och jäklar vad det syns nu, främligar frågar till och med om jag är gravid! Sjukt kul!
Kan inte riktigt slappna av ännu dock... Kollar fortfarande efter blod i trosan ofta.. Man blir lite skadad efter mf. Hoppas det blir bättre efter RUL!
Kram på er!
Sofy: imorrn är du mamma! Underbara vännen, lycka till!!! -
HEJA SOFY! Har läst då och då idag men inte hunnit skriva. Sjukt spännande det här ju! Devin är säkert ute när jag vaknar imorrn... Heja heja och största kramen till bästa morsan någonsin!