needtobreathe skrev 2011-01-06 18:41:01 följande:
Jag menade mer under graviditet, då tjejerna oftast vill boa ;) Och skrev också att inte alla killar är så. Jag är skitslarvig annars, de är först NU jag vill ha ordning o reda här hemma. Innan vare han som plockade o fixade hela tiden, haha. Jag brukar inte heller fixa golven, dammsuger om de är grusigt eller så men annars gör C det, och moppar golven - för det kan jag inte, haha.
Jo så kanske det är, att vi vill boa! :) Min man fick dra åt tyglarna ordentligt för han tyckte att jag gjorde det för tidigt! HAHA.
längtan efter liten: Känn efter ordentligt om du känner att det är rätt att separera om ni ska göra det. Det är ju tufft, självklart, men du måste känna att det är 110% rätt beslut innan du tar det stora steget. Annars får du kräva en enorm förändring hos mannen din! Man är ju känslig som gravid, än mer när man jobbar! Jag jobbade ju tom bf och jag var ett trött monster när jag kom hem. Hade daniel lagt handduken på bordet istället för hängt upp den fick han allt veta! Stackars min make vad han fick stå ut med när jag tänker efter! HAHA. Men han har tydligen inte blivit avskräckt eftersom han vill ha fler barn!
Småland: Snart snart snart är det ok för din bebis att titta ut! Håll ut. Det är skitjobbigt eftersom du har såna problem men h*n kommer snart!
Ego: Wilda är sååå duktig! hon sitter nu utan problem om hon har stöd för ryggen. Hon går med gåstolen... Hon vägrar ligga ner i vagnen om hon är vaken.. och valkarna börjar nu komma tillbaka vilket känns skönt då det även resulterar i en mätt och glad bebis, tack ersättning för hjälpen! och hon pratar mest hela dagarna!