Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:23:48 följande:
    Hemma efter bowling! gick ju super, inget klot kvar på handen dock då verkar bowlingen ha verkan på mina förvärkar som är kraftigare och tätare! Men om de har någon verkan får vi se! Kanske blir så att jag hälsar på Sofy inatt? Fast utan bowlingskor eller rött klot!

Till er som har barn sen innan/mabaja/kajsalisa eller ni nyblivna mammor: blev ni kissiga när ni ni hade förvärkar?! Trycker lixom på i kisseblåsan när de är som hårdast, kan inte stå upp och får svårt att handas normalt...
    Hoppas hoppas hoppas att det är på g. Minns ingenting av att jag skulle ha blivit mer kissnödig, men det är säkert som allt annat, individuellt.
    Jag är nästan lite besviken att du är hemma, hade en fantastisk mental bild av dig på en bår på förlossningen med bowlingskorna på och klotet på handen. Hahahaha....
  • kajsalisa
    Mamma till W skrev 2011-03-04 21:30:42 följande:
    åååh vilken härlig bild... ungefär som jag fick MEN med knullrufs!
    Knullrufs och byxorna nere i knävecken kanske?! ;)
  • kajsalisa

Näe hörrni, nu börjar sonen bli kinkig, så det är dags för blöjbyte och pyjamas på innan nattning. Håll er i skinnet nu så ses vi imorgon.

Kram

• kajsalisa

God förmiddag alla fina tjejer. Finfint väder i Götet idag. 5 grader och strålande sol. Börjar nästan bli dags att plocka fram skinnjacka och Raybans ju. Tänk så lycklig man kan bli för så lite... ;)
    Dagsutflykt till en av öarna idag för att hälsa på vänner. Nice!
    Hoppas ni får en bra dag.
    Kram

• kajsalisa

Safireee; du har inte missat så mycket. Jo, många sidor hat blivit skrivna, men det mesta var inte så positivt.
    Hoppas att du får må lite bättre nu då, med medicinen.
    Kram

• kajsalisa

Jag fick bada på förlossningen under latensfasen, trots vattenavgång...

• kajsalisa

Bada på du!! Eller har dom badkar där du ska föda? För min del så tyckte jag inte att det hjälpte alls, men det är säkert individuellt...

• kajsalisa

Själv ska jag trycka en pizza snart. Jajemen, jag fortsätter på gårdagens hälsosamma svull!!!

• kajsalisa

God morgon tjejer. Jo, både Vasan och Vansbrosimmet skulle jag nog kunna tänka mig, men ALDRIG Lidingöloppet eller Vätternrundan. Huvaligen!!
    Grattis till era veckor idag. Varje vecka som går är en seger.
    Här hemma firar vi åtta veckor för lillen istället... ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma