-
Oooh, en till fotbollsälskare hör jag. Nice! Bara surt att vi inte har Viasat hemma...Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-06 14:15:01 följande:Prommis; har inte ringt ännu, tog en powerwalk (sambon sa att det var normal promenadtempo dock) och just nu kliar det lite mindre. Ger det till efter fotbollen sen ringer jag! Tack för din omtanke!
-
Det är kärlek det!Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-06 14:37:52 följande:Kajsalisa; nja inte fotbollsälskare snarare snäll mot sambon
viasat står på här, han skulle inte överleva utan sina fotbollskanaler! Dock lite smått kul att titta på, men jag gillar inget speciellt lag.
-
Ååh, hus. Så avundsjuk jag blir. Vi bor förvisso i en superfin lägenhet i centrala Göteborg och trivs som fisken. Men ett hus... Suck! För vår del får det vänta ett par år tills vi flyttar till Australien är jag rädd...
-
Söta ni är. Jo, mannen kommer från Melbourne så dit bär det av så småningom. Vi har bara inte bestämt än om vi ska poppa ett till barn här först eller om vi gör det efter vi flyttat.
Australien är fantastiskt men vääääldigt långt bort. -
Håller med, det går alldeles utmärkt att föda barn utan profylax. Jag tyckte lustgasen hjälpte mycket på så sätt att man automatiskt fokuserar på andningen då.
Bm på vår föräldrakurs sa att det viktigaste är inte HUR man andas utan ATT man andas så att man inte börjar hålla andan när det börjat bli jobbigt... -
Nähe då. Ted låg likadant i magen från strax efter v 30. Tänk att det ska vara så kul att sparka på revbenen... ;)Muffe skrev 2011-03-07 13:13:01 följande:Men om min ligger rätt, är det inte lite tidigt? v 33 mot helgen nu!?
-
Nu har vi sett till både Småland, Pinklove och Sofy idag. Men var är Happi? Hon kan inte ha mer än en vecka kvar till bf va?! Är hon iväg och föder barn månntro?
Är du här Happi? Happi? -
Hahaha Mabaja. Hade inte du Wilda i en kartong på bb?? ;)
-
Men Gud Telgebo, du verkar verkligen ha råkat ut för varenda åkomma som är möjlig...
-
Näe kära Telgebo, nu lägger du orden i munnen på mig och påstår saker jag inte skrivit. Har missat att du skrivit om det tidigare. Jag menade precis det jag skrev, dvs att du verkligen råkat ut för saker