Inlägg från: 3 barns mamma84
|
-
-
Du är en riktig bestämmd tjej och du kommer vilja ha kontroll med denna förlossning du kommer redan vara öppen 5 cm ca och det kommer gå jävligt snabbt.needtobreathe skrev 2011-02-28 20:30:15 följande:Ok, 2barns.. Berätta om min förlossning o allt annat också!
Pojken kommer att komma ut med dunder fart och du kommer inte ha jobbigt alls.
Du kommer att ta förlossningen med styrka och mannen din kommer svimma under förlossningen då han ser hur tuft du har men det kommer gå så snabbt.
Om 3 dagar får du värsta värkarna.
Men nästa vecka är BF dagen för dig så han kommer att komma ut på en torsdag morgon redan.
Vattnet kommer att gå inne i köket redan
Hmm vad mer ska jag hitta på
-
needtobreathe skrev 2011-02-28 20:31:38 följande:HAHAHAH eller hur! De tror jag när ja ser (känner..) det! ;)
-
Den 110411 Kommer en pojke att titta utLittleJunia skrev 2011-02-28 20:35:10 följande:2 barns mamma- Får jag en kille eller tjej? Och vilken datum kommer h*n? Och hur stor blir h*n?
Han kommer att vara 4350g och 54cm -
rontgensyrran skrev 2011-02-28 20:38:45 följande:Du gissar snällt 2 barns maamman! Du skulle gissat på min förlossning innan hon kom ;P
sofy har mejlat dig :)
Me love u
-
Skrattar detta är fan i mig läskigt !!!LittleJunia skrev 2011-02-28 20:43:02 följande:
Sambon tror också på den 11/4! Isåfall blir det PRECIS en vecka mellan våra födelsedagar i denna lilla familj!
Sambon fyller år 28 mars, sonen 4 april, bebis ?, jag 18 april. Lite komiskt hade det varit!
-
Lockigt hår ja Amadeus hade jätte jätte lockigt hår medans jag och sambon var lak håriga
Alla vi är blonda men Elias blev guld brun
Sjukt haha
-
Då måste jag först fråga planerar du och när har du bim ?FruW skrev 2011-02-28 20:48:47 följande:Tar en chansning -2barnsmamma, nu är ju inte jag gravid, men kan du se hur det kommer gå för mig?? -
Godnatt och gråt inte så mkt så blir översvämming inne bararontgensyrran skrev 2011-02-28 20:55:34 följande:God natt söta flickor nu ska jag och Ines varva ner framför tv:´n i sängen och gråta en skvätt till spårlöst . kramar på er!
-
nu pissar jag på mig !!!!
sambon är inte hemma och någon kraknade 2 ggr på dörren men ingen är där
sa ju ida att hon skulle hälsa på :-0