• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Pancakes

Instämmer med Miraclee, du behöver inte oroa dig alls! Kroppen är så smart och säger till vad den vill ha. Passa på och ät bara det du tycker är gott och strunta i måsten.

Var glad istället att du är liten i maten och inte lägger på dig en massa onödiga babykilon som du får kämpa med resten av ditt liv sen. Jag är orolig åt andra hållet och skulle gärna vara som du. Jag kommer sluta som en flodhästGlad

• 3 barns mamma84

Hehe mååååste lägga denna bild får mig att bara skratta av hans morgon mys med sin mamma

Muffe:Låter hämskt gott det du fick i dig idag fy jag vill oxå ha !!!
    Jag har fått i mig ett kopp Te och 2 st mackor hehe sen tänker jag ta pepparkakor är beroende haha
    IMORGON Mr macdonals hehe
    Du ska passa på och äta nu för när bebisen kommer ut hinner man typ inte

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 081210♥
  • kajsalisa

2barnsmamma; har sagt det förut och jag säger det igen... Elias är absolut bedååårande!!

• 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2010-12-29 13:27:59 följande:
    2barnsmamma; har sagt det förut och jag säger det igen... Elias är absolut bedååårande!!
    Känner så mycket kärlek för denna lilla människa att man aldrig sett människan innan och kärleken kom direkt när man såg ett + på stickan tänk en sådan lilla människa har DU och NI i era magar som ni har kontakt redan och denna kärlek ni bär kommer ALDRIG att ta slut den bara vaxer och växer och det är så jävla magist ren lycka och längtan man har då dom befinner sig i magen.
    Älskar alla mina 3 barn lika mycket såklat men denna människan är nytt något nytt man saka lära sig att känna

Tack ska du ha alla era små är så jävla söta vill puss dem alla och ni med gravid magar jag är bara så jävla avis för dom är så jävla underbara så vackra !!
    Hjärta
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 081210♥
  • Pancakes

Underbar bild på Elias! Han är bara så söt!

Satt precis och roade mig med att försöka gissa vad folk i tråden heter på riktigt. Man liksom utgår från att Kajsalisa heter Kajsa på riktigt men det kanske du inte alls gör, haha. Miraclee tror jag heter Sofia och Muffe tror jag heter Malin. Är jag helt ute och cyklar? Flört

• miraclee
    Pancakes skrev 2010-12-29 13:45:57 följande:
    Underbar bild på Elias! Han är bara så söt!

Satt precis och roade mig med att försöka gissa vad folk i tråden heter på riktigt. Man liksom utgår från att Kajsalisa heter Kajsa på riktigt men det kanske du inte alls gör, haha. Miraclee tror jag heter Sofia och Muffe tror jag heter Malin. Är jag helt ute och cyklar? Flört
    Hahaha ja visst äre kul o gissa, o hur folk ser ut på riktigt också! :D

Jag heter Sofie (stavas me den hemska stavningen Sophie) men jag har ALLTID stavat Sofie ;) Kallas dock Fia.. alltid gjort, sålänge jag kan minnas.. så säger för de mesta "Fia" om jag presenterar mig, av mina föräldrar kallas jag Loppan! ;)
  • PåvägMotSyskon

Fina ord 3barnsmamma84 Glad

Lyckan blir total när man får träffa sitt barn man burit i 9månader för, som man kämpat för Solig

ska se om ja hittar nån bild på min senaste bebis, så kan ja låtsas att min nuvarande i magen kommit ut Tungan ute

Här är Lillebror ca 4 dagar gammal och storebror 22½månad ca =)

GUD va längesen dettta känns som de var.... fast det bara va början av april 09... Dem växer för fort
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • Pancakes
    miraclee skrev 2010-12-29 13:48:11 följande:
    Hahaha ja visst äre kul o gissa, o hur folk ser ut på riktigt också! :D

Jag heter Sofie (stavas me den hemska stavningen Sophie) men jag har ALLTID stavat Sofie ;) Kallas dock Fia.. alltid gjort, sålänge jag kan minnas.. så säger för de mesta "Fia" om jag presenterar mig, av mina föräldrar kallas jag Loppan! ;)
    Loppan, vad gulligt! Har ni några potentiella namn till lillkillen då?
  • miraclee
    Pancakes skrev 2010-12-29 14:07:31 följande:
    Loppan, vad gulligt! Har ni några potentiella namn till lillkillen då?
    Vi har bestämt namn nu ;) Jag heter ju Sofie (internationellt gångbart Sophie, därav stavningen... grr!) min man heter Charlie.. så vi ville ha ett "inte för svenskt namn" - Devin is the answer! ;) Devin Lillieqvist.
  • Pancakes
    miraclee skrev 2010-12-29 14:12:28 följande:
    Vi har bestämt namn nu ;) Jag heter ju Sofie (internationellt gångbart Sophie, därav stavningen... grr!) min man heter Charlie.. så vi ville ha ett "inte för svenskt namn" - Devin is the answer! ;) Devin Lillieqvist.
    Åh, vad fint! Tror inte jag hört det förut.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma