• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Tack tjejer. Libresses megabindor är redan nedpackade, liksom ombyte, filt och pyjamas till bebis. Några chokladbitar, dextrosol, ombyte, amningsplagg, bok och iPod till mig. Toalettartiklar får åka ner i väskan innan vi åker. Så inga bindor alltså 2barnsmamma?! Kanske ska packa ur dom igen då... :o

• 3 barns mamma84
    gemigsinnesro skrev 2010-12-29 21:47:45 följande:
    ODD och 2barns -mamman : Tack för svaren. Rätt så snart efter att jag skrivit så bökade bebis loss ordentligt i magen så då försvann oron. Nu sitter jag med VÄLDIGT oregelbundna värkar så vi får se vad som händer under natten :).
    WOOHOOO !!!
    FAN OCH JAG SOM INTE KOMMER ATT KUNNA SOVA NU
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mabaja
    Odetta skrev 2010-12-29 20:36:37 följande:
    Men du som är så fin Mabaja, inte ska du vantrivas! *kram*  Tycker att du och Wilda kan glamma till er riktigt ordentligt, pangmamman med superbebisen! Sedan kan dem andra tycka att du är hur tråkig som hellst som inte dricker, haha, du kommer i alla fall komma ihåg festen

*kram på dig*
    tack underbara du! Wilda kommer glänsa! Hon ska få ha en röd klänning på sig med grå kofta över, som hon fick i julklapp av sin faster. Var "bara" i stl 62 så måste passa på att använda den innan den är för liten! Hon har idag 62 i tröjor och 68 i byxor!
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • gemigsinnesro
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-29 21:49:51 följande:
    WOOHOOO !!!
    Skrattande. Fast det kanske lägger av med vem vet...Har ju BF imorgon i alla fall
  • kajsalisa

Åh vad spännande Gemigsinnesro. Hur känns det? Nervöst eller bara skönt att det kanske äntligen är på g?

• kajsalisa

Läste också någonstans att man skulle ha med sig gammal t-shirt eller nattlinne att ha på sig under förlossningen. Får man inte sånt där? Hihihi, känner mig verkligen som en nybörjare. Vet ju ingenting...

• Odetta
    WOOHOOO !!!
    Skrattande. Fast det kanske lägger av med vem vet...Har ju BF imorgon i alla fall
    Men då måste vi ju gissa på dig med ju!!!!!!
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

När kommer gemigsinnesros bebis???

Odd: 31/12 klockan 21:13, 3650gr och 50 cm....FLICKA
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • 3 barns mamma84
    WOOHOOO !!!
    Scccch hahahaha
    Den kommer
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • färnik

jag blev iaf tilldelad ett nattlinne på förlossningen. Deras är långa och täcker bra om man går omkring, samtidigt som man inte behöver vara det minsta rädd om dem.

• Odetta
    kajsalisa skrev 2010-12-29 22:00:27 följande:
    Läste också någonstans att man skulle ha med sig gammal t-shirt eller nattlinne att ha på sig under förlossningen. Får man inte sånt där? Hihihi, känner mig verkligen som en nybörjare. Vet ju ingenting...
    Man får en sexig sjukhusblus Haha, jag funderar på att packa en egen....

Sedan kan jag rekomendera att ha med sportdryck så som Gatorade och druvsocker...bra med en energipuff om det behövs.
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma