Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Alicia; Haha förstår dig! Yep, ny kille. Eller gammal? ;) Vi dejtade för 6 år sen första gången, haft kontakt o vart vänner sen dess. Sprang på honom på Mvc i januari när dom byggde om väntrummet o började prata mer då.. Allt gick utför me C o sen blev de som de blev. Jag e SÅ lycklig! Den grabben har allt! Och jag får så mycke kärlek. Testade svagt förra måndan o inte testat sen dess.. Blödde 3 dgr innan.

• needtobreathe

Tack fina Soma! Hoppas allt är bra me dig o magen?

• needtobreathe

Mens 20/11, blödning i fredags 3/11, ont över livmodern idag 6/12. Var inne på gynakuten o dom gjorde VUL, jäääättetjock slemhinna - borde ha mens i dagarna sa hon men nä, inte förrän om 10 dgr tidigast! Någon idé? :/

• needtobreathe
    Odetta skrev 2011-12-06 22:53:25 följande:
    Sofy: gravid?
    Ingen aning, ska inte ha mens förrän 16 december ju.. 10 dgr kvar.. 

• needtobreathe

Min temp va på 37,5.. förhöjd.. infektionsprover normala!

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-12-07 11:11:19 följande:
    Låter skumt Sofy..... verkligen.. vääänta... seeee... kul va? :S  Solig

Själv är jag precis hemkommen från TUL...
    Tv 2 pojken vägde idag 1145 gram vilket är -10,5%
    Tv 1 tjejen vägde 1238 gram vilket är -3,2%.

Så båda sköter sig som de ska. De håller sig inom marginalerna iaf.
    Vi pratade lite om läget på tv 1 som ligger i säte och har gjort sedan KUB. Hon sa att chansen att hon kommer runt och vänder sig som HAN ligger idag är typ 0%... de slår kullerbyttor framåt när de vänder sig och han blockerar henne idag. Men eftersom hon ligger såpass långt ner som hon gör så kan han inte riktigt ändra läge heller.. Hon ritade med en bild och illustrerade..
    Ibland känner jag hur tvåan glider längre ner längs vänster sida.. sen blir det ett hiiiimla sparkande ner mot vänster sida/ljumske och sen kommer han längre upp igen. Så hennes gissning är att när han sjunker nedåt blir hon förbannad och sparkar till han flyttar sig igen.. När han flyttar sig så kommer hon ingen vart..... moment 22... haha!
    I dagsläget sitter hon iaf med rumpan ner mot cervix och benen lite upp på sidan... och han ligger i tvärläge.. helt enligt bild.. ;)

Så rumpan motsvarar exakt lägsta punkten i livmodern...
    Huh??! Fattar nada..

Hahaha, terrorister du har hurru ;) Längtar tills dom kommer ut! 
  • needtobreathe
    KRAM Havsklippan och GRATTIS till det nya lilla livet i magen. Håller alla tummar!

Och KRAM till dig också Mimmi, det kommer gå bra på fre, det ska gå bra!!  
  • needtobreathe
    FruW skrev 2011-12-27 22:59:26 följande:
    Tack för ert pepp, får mig att orka lite till!

Jooooo bilder! :)

Sofy hur går renoveringen?
    Mabaja har du tagit järnvärdet igen?
    MCT elefanter är både vackra o kloka :)

Det går kanon! Pappa och Charlie började igår, rev ut dörrar, slog ner väggar, tvättade tak och väggar, rev upp golv, tog ner smågrejer överallt, slängde ut kök, tvättmaskiner osv. Så de är full rulle ;)

Vitvaror är beställda till mitten av januari, kök ska vi beställa på tors, soffa är bestämt, köksbord + stolar.. 

Men mycke kvar, tapeter, golv, andra möbler, säng, altan, badrumsmöbler.. puh

• needtobreathe
    Alicia 72 skrev 2011-12-28 08:10:15 följande:
    Sofy, kul med renovering o grattis till husköp! Men du, var det inte slut mellan dig o C? Du hade väl träffat en annan gammal goding från förr? Nyfiken i en strut-Alicia....

Tacktack! Haha, jo.. det va det.. men vi tog vårt förnuft till fånga och pratade ut, i fleeera dygn. Och kom fram till en hel del. Så vi satsade igen och den här gången är det stor skillnad, allt är så mycket bättre och jag är så glad att vi faktiskt separerade ett tag, levde på olika håll och fick inse vad som egentligen ska vara sas :)

• needtobreathe
    FruW skrev 2011-12-28 05:03:26 följande:
    Sofy låter härligt!! :) när tror du ni kan flytta in?

Om 3-4 veckor ungefär! :) Längtar!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma