Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

SoMa72 skrev 2011-09-07 15:04:19 följande:
    Just ja, din stackare... Det stämmer! Fy, vad jobbigt det måste ha varit!
    De va ingen höjdare, nä ;) Men ja har redan glömt (förträngt?) vilket helvete det var.. haha! ;)
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-09-09 00:14:40 följande:
    Kan inte se några värkar på den där CTG bilden? vad ligger du inne för kjaam?
    Hon skrev att hon inte hade några värkar/sd när bilden togs o CTG gjordes, de va bara hennes bebis som levde loppan, läs om läs rätt ;)
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-09-09 00:24:59 följande:
    Inlägget var till Kjaam inte dig
    .... I rest my case
  • needtobreathe
    Telge;

Blev jag arg för att du svarade på inlägget till Skruttis? Nja, de har du nog fått om bakfoten hurru du :) Jag svarade bara att jag inte visste hur andra gör, men att jag har planerat hur jag ska lösa de om jag vill träna. That's it.
  • needtobreathe

Mct.. snälla.. försvinn bara.. Jag säger som A.. JAG HATAR WF!!

• needtobreathe

Mct; Ja ska till farsta idag, ska ja kolla om de finns där? ja lyssnade typ jämt! Haha. Och nåra sek bara, spelar ingen roll! Dev hör jättebra o har ba lite damp ;)

• needtobreathe

Måste ba lägga in en bild på Devin bara :) Eller två! Ställde honom mot pallen på balkongen, o han stod så fint så själv ;)

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-09-10 10:16:33 följande:
    Hahah ska vi använda din unge som exempel på att det är ofarligt? Hjärta Sofy, ja kolla då, jag kollade deras hemsida och det står som beställningsvara i alla butiker...=)
    Ja varför inte? ;) Han är ett skolexempel! Hahahaha! Japp men jag kikar! Finns ju Clas ohlson o massa annat också där, ska förbi kungens kurva med så kan kika där me! Hojtar om ja hittar ngt!
  • needtobreathe

Tack allihop! Fan va ni e goa!

JAG tycker ju självklart att han e världens finaste, haha. Men han e min lilla guldklimp! Så jävla glad jämt, o de e full rulle. Bästa killen i världen! ;)

• needtobreathe

Lycka till imorn kjaam!! Kommer gå toppen :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma